U_Floe Bejot aranz (2)

Aranżacja jak wizytówka

Jednym z ważniejszych czynników mających wpływ na wybór konkretnej restauracji czy hotelu przez klienta, jest wystrój wnętrza. Aranżacja przestrzeni komercyjnych powinna stanowić element przemyślanej strategii, odwzorowywać idee i subtelnie zdradzać charakter inwestycji. Bejot podpowiada, jak za pomocą mebli stworzyć wnętrza, do których klienci będą chętnie powracać.

Wnętrza komercyjne są niczym scenografia, w której meble odgrywają pierwszoplanową rolę. Przedmioty użytkowe „kupujemy” wzrokiem, podobnie jest z wnętrzami. Przyciągają nas soczyste kolory, ciekawe połączenia i nietypowe rozwiązania. Lubimy przebywać we wnętrzach, w których czujemy się wyjątkowi, które coś nam dają od siebie. I nie zawsze jest to wyłącznie wygoda. A brak wystarczającej ilości miejsca do siedzenia w poczekalni, niewygodne krzesła w sali konferencyjnej lub restauracji czy też nijaka aranżacja wnętrza, mogą sprawić, że klient nigdy więcej do nas nie wróci. Należy pamiętać, że meble, którymi aranżujemy biuro, hotel czy restaurację, powinny być ich wizytówką i kreować profesjonalny wizerunek firmy. Pomóc w tym mogą funkcjonalne rozwiązania Bejot, stworzone z myślą o wnętrzach komercyjnych i wysokich wymaganiach klientów.

Dzień dobry, zapraszamy!

więcej fotografii i reszta artykułu na www.exclusivedesign.pl

error: Content is protected !!