Dwie strony zamiast jednej

Jasne określenie potrzeb i oczekiwań interesariuszy firmy Atlas Copco potwierdziły jak różne są oczekiwania osób odwiedzających strony korporacyjne i strony lokalne odnoszące się ściśle do biznesu.

Dlatego, aby zadowolić jak największą liczbę odwiedzających, Grupa Atlas Copco postanowiła podzielić dotychczasową firmową stronę Atlas Copco na dwie różne strony: korporacyjną i lokalną.

Wszystkie aktualności dotyczące spraw korporacyjnych będą publikowane w języku angielskim i szwedzkim na stronie www.atlascopcogroup.com. Treści głównie skierowane są do dziennikarzy, inwestorów, organizacji pozarządowych, osób poszukujących pracy. “Nowa strona internetowa powinna dodatkowo wzmocnić pozycję firmy Atlas Copco jako lidera w sektorze przemysłowym,” mówi Annika Berglund, Wiceprezes działu komunikacji korporacyjnej. “Opierając się na treści i nowoczesnym projekcie, bez wątpienia możemy powiedzieć, że Atlas Copco jest światowym liderem w dziedzinie innowacji i zrównoważonego rozwoju.”

Lokalna strona internetowa www.atlascopco.pl będzie zawierała informacje dotyczące Atlas Copco Polska, aktualności dotyczące produktów, przykłady innowacji i zastosowań.

Źródło: ATLAS COPCO

.