Interprint

– inspiracje z Łodzi


Robić inspirujące rzeczy oraz inspirować innych – to jedna z naczelnych zasad filozofii działania Interprint. Czy może więc być lepsze miejsce dla tego rodzaju marki niż Łódź Design Festiwal?

Interprint już od 6 lat, czyli niemal od samego początku istnienia najważniejszego w Polsce festiwalu wzornictwa wspiera go jako partner i sponsor. Miejsce prezentacji kreatywnych idei i pomysłów wydaje się idealnym otoczeniem, by pokazywać, w jaki sposób Interprint postrzega swoją rolę jako twórcy trendów. Kreować trendy, to znaczy pracować z zaangażowaniem, wspierać innych i być otwartym na współpracę.

O aktywnym udziale Interprint w budowaniu renomy łódzkiej imprezy i jej potencjału świadczy ponowne ufundowanie wyróżnienia w konkursie dla młodych projektantów „make me”. W tym roku otrzymała je Nina Woroniecka i w nagrodę będzie miała możliwość odwiedzenia centrali Interprint w Arnsberg (Niemcy), poznania technologii druku papierów dekoracyjnych i obserwowania pracy zespołu projektowego firmy. Projekt Niny, Nomada, to propozycja dla współczesnych wędrowców składająca się z najbardziej potrzebnych mebli – lekkich i łatwych w montażu.

Współpraca buduje
Doświadczeni, twórczy, profesjonalni partnerzy również mogą być niezwykle pomocni w przypadku wspólnych projektów. Tak było z „Brzozą POLSKA!” – unikalną koncepcją wzorniczą, która rok temu zadebiutowała w Łodzi, a teraz powróciła już jako pełnoprawny rynkowy produkt wykorzystywany przez wielu polskich producentów mebli. Nawiązując do tematyki festiwalu, Interprint wraz z Pfleiderer i WFM Kuchnie zaprezentował na ekspozycji „Living in contrasts, taste of inspirations” kuchnię, która udowadnia, że kontrastowe, z pozoru zaskakujące zestawienia, tak popularne we współczesnej sztuce kulinarnej, sprawdzają się również w kuchennych wnętrzach. Trzy dekory z linii „Brzoza POLSKA!” stworzone przez ekspertów z Interprint i Pfleiderer we współpracy ze znanym polskim projektantem Tomkiem Rygalikiem to świetna propozycja do realizacji mebli kuchennych. Jasny dekor drewnopodobny jest stosunkowo neutralny i bardzo autentyczny dzięki wiernemu odwzorowaniu drewna oraz zastosowaniu na płycie specjalnej struktury. Z kolei Kora Ojców dzięki bardzo subtelnie zarysowanemu motywowi poprzecznych pasków może występować z powodzeniem w miejscach wcześniej zarezerwowanych dla białych dekorów uni. Całość zamyka wreszcie zieleń o bardzo naturalnym, spokojnym odcieniu.

Natura i wirtualny świat

Inspirowaną naturą brzozę uzupełnia na stoisku miniprezentacja oferowanych przez Interprint dekorów uni z linii Visual Perfect. Ta nowa linia kolorów, rodem z internetowych grafik, w myśl hasła „Living in contrasts” zestawiana jest z inspirowanymi naturą dekorami drewnopodobnymi. Zderzenie naturalności z wyrazistością internetowego świata, z mocnym, akcentowym charakterem tych barw daje zaskakujący, świeży efekt.

Na ekspozycji „Living in contrasts, taste of inspirations” dekory Red Type, Hyper, Index i Header również kontrastowały ze stonowanymi barwami dekorów „Brzoza POLSKA!” oraz ciepłym, drewnianym odcieniem płyt MPF® firmy Pfleiderer. Jednak aranżacja odnosząca się do czterech smaków i łącząca je z czterema rodzajami żywności podkreślała, że nasza interpretacja tych barw może być bardzo różna, a nasze zmysły czasem automatycznie reagują na kolor skojarzeniami z określonym smakiem.

Kuchnia czterech zmysłów
Ten sam pomysł pojawił się w towarzyszących ekspozycji pokazach kulinarnych, utrzymanych w stylu kuchni molekularnej. Można było skosztować tak oryginalnych dań, jak lody jałowcowe, tatar z dzika, śledź pod „śniegiem” ze śmietany czy jadalne „kamienie”. Czasem, próbując, można było przeżyć niespodziankę: lody zaskakiwały wytrawnym smakiem, a danie wyglądające jak wyrafinowany deser okazywało się mięsną przekąską. Te nietypowe połączenia smaków, tekstur i kolorów zaproponowali mistrzowie kuchni z łódzkiej restauracji Street Art Deluxe.

(ak)

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług