Pilkington Mirropane™ Chrome zmienia definicję lustra

Lustra są niezwykle wszechstronnymi elementami wyposażenia wnętrz. Dostrzegając ich potencjał, NSG Group wprowadza na rynek szkło Pilkington Mirropane™ Chrome – nową generację luster. Odporne na korozję łączą funkcjonalność z estetyką, co daje daleko idące możliwości projektowania.

Lustra są ważnym materiałem projektowym dla architektów i niezbędnym elementem wyposażenia wnętrz dla większości z nas. W mieszkaniach czy przestrzeniach publicznych są nie tylko praktycznym dodatkiem, ale pełnią rolę dekoracyjną rozświetlając pomieszczenia i optycznie je powiększając. Pilkington Mirropane™ Chrome to nowy rodzaj szkła, zaprojektowany do stosowania w lustrach. Jego wysoka odporność na korozję, a także możliwość łatwego przetwarzania otwierają wachlarz nowych zastosowań, nieosiągalnych dla tradycyjnych luster z warstwą srebra.

Lśniący wygląd pomimo dużej wilgotności

Cechą odróżniającą nowe szkło od tradycyjnych luster jest odporność na korozję. Szklana tafla pokryta jest warstwą chromu, która ogranicza ryzyko wystąpienia plam i przebarwień wywołanych działaniem wilgoci. Dzięki temu lustro zachowuje lśniący wygląd nawet w przypadku umieszczenia w miejscach o dużej wilgotności. Odporność na korozję pozwala na zastosowanie bez obaw w kabinach prysznicowych, centrach odnowy biologicznej czy pływalniach. „Szkło Pilkington Mirropane™ Chrome jest produkowane na specjalnej magnetronowej linii do  napylania powłok. Ta nowoczesna technologia pozwala stworzyć produkt, praktycznie pozbawiony ograniczeń co do miejsca czy sposobu instalacji” – mówi Szymon Piróg, Kierownik Biura Doradztwa Technicznego w Pilkington Polska.

Trwałość i bezpieczeństwo wielkoformatowych lustrzanych tafli
Nowe szkło wyróżnia także możliwość łatwego przetwarzania. W odróżnieniu od tradycyjnych luster srebrnych, szklana tafla może zostać poddana hartowaniu czy laminowaniu. Jest to ważne szczególnie w miejscach podwyższonego ryzyka, takich jak sale gimnastyczne czy sale taneczne. „Szkło laminowane jest szkłem bezpiecznym, które w wypadku uderzenia pęka, ale dzięki folii PVB kawałki szkła pozostają na miejscu, chroniąc tym samym przez zranieniem. Z kolei proces hartowania zwiększa odporność mechaniczną szkła. Po rozbiciu rozpada się na drobne kawałki o tępo zakończonych krawędziach, zmniejszając ryzyko zranienia” – wyjaśnia Szymon Piróg.

Design przyszłości
Możliwość piaskowania zwiększa możliwości aranżacji wnętrz. Logotypy czy dowolne wzory graficzne umieszczone na lustrach pozwalają nadać wnętrzom indywidualny charakter. Dla architektów oznacza to nieograniczone pole kreatywnego projektowana i oryginalnej adaptacji wnętrz.

W grupie nowych produktów znajdują się także typy szkła, które umożliwią spełnienie wymagań nietypowych dla luster. Pilkington Mirropane™ Chrome Plus sprawdzi się w miejscach gdzie niezbędna jest niska przepuszczalność światła. Natomiast do pomieszczeń, które wymagają stałej obserwacji idealne będzie szkło Pilkington Mirropane™ Chrome Spy. To jednostronne lustro umożliwia niezakłócony widok tylko w jednym kierunku, sprawdzi się w komisariatach policji, bankach, szpitalach czy urzędach celnych.

Nowe szkło Pilkington Mirropane™ Chrome odpowiada na coraz bardziej zaawansowane potrzeby rynku i architektów. Otwiera nowe możliwości dla luster, w miejscach gdzie tradycyjne lustra z warstwą srebra osiągnęły już swój limit.

Pilkington zajmuje się produkcją szkła od roku 1826. W roku 2006 firma Pilkington została przejęta przez japoński koncern NSG Group. Marka Pilkington została zachowana jako nazwa produktów Grupy przeznaczonych dla przemysłu budowlanego i motoryzacyjnego. Powiększone NSG Group jest obecnie jednym z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych, działającym w dwóch podstawowych sektorach: motoryzacyjnym (rynek części oryginalnych i zamiennych) oraz w obszarze szkła technicznego i architektonicznego, które obejmują szkło i produkty szklane do budynków nowych i poddawanych renowacji, szeroką gamę produktów o wartości dodanej, a także zaawansowane produkty dla technologii informatycznych i komunikacyjnych, zastosowań technicznych i energetyki słonecznej. Produkcja odbywa się w 28 krajach na czterech kontynentach. Produkty Grupy sprzedawane są w ok. 130 krajach. W roku podatkowym zakończonym 31 marca 2015 r. sprzedaż Grupy wyniosła ok. 4,5 miliarda euro. Z łącznej sprzedaży Grupy 39% zrealizowano w Europie, 25% w Japonii, 18% w Ameryce Północnej, a 18% w pozostałych częściach świata.

Źródło: EFFECTIVE PR

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług