Dekory, które pobudzają zmysły

W listopadzie 2017 roku firma Interprint, jeden z czołowych producentów papierów i folii dekoracyjnych w Polsce, zaprezentowała najświeższą kolekcję Six Pack 2018. Pierwsza oficjalna prezentacja miała miejsce na targach ZOW w Niemczech, zaś w marcu mogliśmy zobaczyć wspomniane dekory podczas arena Design w Poznaniu na niezwykłej, interaktywnej wystawie.

Podczas obu wydarzeń szczególny nacisk położono na prezentację kolekcji Six Pack 2018, która w tym roku wyznaczać będzie trendy w kolorystyce wnętrz. Six Pack 2018 to doskonale skomponowana kolekcja sześciu wyjątkowych dekorów. Nowe projekty związane są z czterema trendami idącymi z duchem czasu, które Interprint zdefiniował na rok 2018. W skład kolekcji wchodzą: Delios, Artisan Oak, Hansen, Garbo, Aurora oraz Grid. Firma Interprint oferuje pełną gamę produktów dla tych dekorów, która obejmuje papier dekoracyjny na płyty meblowe, folię finish Xelio oraz – we współpracy z doświadczonymi partnerami – folię termoplastyczną, obrzeża i powierzchnie ze strukturą synchroniczną.

Obudzić zmysły

Zainteresowanie dekorami Six Pack 2018 firmy Interprint wśród odwiedzających targi ZOW, jak i arena Design było bardzo duże. Niezwykły sposób przedstawienia nowej kolekcji, w postaci interaktywnej wystawy, na którą składały się stacje sensoryczne oraz minilaby, pozwoliło przyjrzeć się z bliska dekorom, które zaprezentowane zostały na dużych powierzchniach. W minilabach pokazano inspiracje – tkaniny, naturalne elementy drewna, drobno pokruszone wióry czy miękkie futro, których zadaniem było ukazać charakter każdego z dekorów. Możliwość dotknięcia faktur, którymi inspirowane były dekory, to doskonały sposób na zrozumienie ich istoty oraz genezy powstania. Ponadto dostępne z wszystkich stron stoisko Interprint inspirowało odwiedzających do odkrywania nowych dekorów. Otwarte stacje sensoryczne jednoznacznie wskazywały, z czym dekor powinien nam się kojarzyć. Sposób prezentacji nowej kolekcji Six Pack 2018 miał na celu pobudzenie zmysłów odbiorcy – wzroku, dotyku, węchu oraz słuchu.

Mowa o designie

Jednym z prelegentów na forum arena Design był Maurizio Burrato z zespołu projektowego Interprint. Jego wykład na temat generacji w designie poruszył wielu słuchaczy. Maurizio opowiedział o tym, jak dużą wartość w Interprint stanowi wielopokoleniowość zespołu pracowników. Wykład był również dobrym momentem, by przywołać przykłady wzornictwa lat 50. i ich renesans w dzisiejszym wzornictwie. Maurizio Burrato prezentował podczas swojego wystąpienia wybitne wizje projektów i zestawiał je ze współczesnymi możliwościami. „Te projekty to czysta wizja, doskonała, jednak zabrakło jej technologii, którą dysponujemy dzisiaj. Współczesne, nawet najbardziej niesamowite projekty są możliwe do wykonania właśnie dzięki technologii. Nie ma rozwoju designu bez jednoczesnego rozwoju technologii” – mówił Maurizio Burrato. Podsumowaniem prelekcji było stwierdzenie roli społecznej odpowiedzialności designu, czyli skupienie się na wartościach dla przyszłych pokoleń, nie tylko na potrzebach odbiorcy.

Arena Design to doskonała okazja do spotkań biznesowych, jak również czas do dyskusji o współczesnym wzornictwie. W tym roku poznańskie wydarzenie obchodziło swoje dziesięciolecie. Fenomenalne wystawy, szerokie grono projektantów oraz producentów stawiających na design, jak również międzynarodowe autorytety w dziedzinie wzornictwa to tylko nieliczne z atrakcji, których można było doświadczyć w trakcie kilku dni trwania arena Design. Firma Interprint z nową kolekcją Six Pack 2018 i interaktywną wystawą doskonale wpisała się w designerski sposób prezentacji produktów.

 .

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług