Wyjątkowa prezentacja wzorów i trendów | 4woodi

Wyjątkowa prezentacja wzorów i trendów

Schattdecor na targach interzum 2013

W dniach od 13 do 16 maja zespół targowy Schattdecor złożony z przedstawicieli designu, komunikacji w przedsiębiorstwie i sprzedaży zaprezentował mnogość idei wzorniczych wplecionych w nowe, zorientowane przyszłościowo tematy trendowe na sezon 2013/2014. Udział w targach interzum firma ocenia bardzo pozytywnie.

Stoisko targowe w hali 6 przyciągało zwiedzających swoją formą architektoniczną i atmosferą. Równie innowacyjna i kreatywna była wystawa dekorów cyfrowych digital VISIONS by Schattdecor prezentowana w hali 4.2. Firma wzięła też udział w wizjonerskiej prezentacji na Piazza w hali 6, gdzie między innymi pokazała dekor Greenworld na podłodze ekologicznej PURLine, a także krzesła i ławki z innymi motywami cyfrowymi oraz powierzchnie dekoracyjne z wykorzystaniem folii Smartfoil. Założenie, by w obszarze Piazza oddziaływać na wszystkie pięć zmysłów gości targowych, udało się w pełni zrealizować.

Nowe wzory cyfrowe digital VISIONS by Schattdecor budziły zainteresowanie architektów wnętrz, projektantów i firm inwestycyjnych, którzy tłumnie odwiedzali wystawę Innovation of Interior w hali 4.2. Schattdecor pokazał na niej szeroką gamę dekorów w formie wydruków cyfrowych i na nowej stronie internetowej www.digitalvisions-schattdecor.com. Strona ta wyróżniająca się wyjątkowym layoutem umożliwia zapoznanie się z kreatywnym światem zadruków cyfrowych z Schattdecor.

Najwięcej innowacji pojawiło się jednak na głównym stoisku w hali 6, gdzie goście targowi podziwiali świecącą folię light-up foil, 37o Dekor oraz folię z efektem grzania warm-up foil. Innowacje te stały się bodźcem do dyskusji, czym obok wrażeń optycznych i haptycznych mogą jeszcze w przyszłości zaskoczyć produkty foliowe. Schatt-
decor na interzum 2013 pokazał kilka z tych przyszłościowych wizji: Postfoil, która grzeje, Smartfoil, która świeci lub zmienia swój rysunek pod wpływem ciepła i zimna; wszystko to, co sprawia wrażenie zabawy w iluzję przy dokładniejszej analizie okazuje się być nową wartością w druku, wiążącą się ściśle z funkcjonalnością powierzchni dekoracyjnych. W przyszłości to właśnie ta dodatkowa funkcja mebla stanie się jego atutem. Schattdecor jako lider branży ma przy tym świadomość swojej roli w tym zakresie – podobnie jak w przypadku zadruków cyfrowych. Symbol jakości firmy made by Schattdecor dotyczy przecież również innowacji i wizji.

Kolejnym istotnym tematem był temat synchronu, który doskonale został podjęty przez Schattdecor na fasadzie zewnętrznej stoiska. Wielu architektów wnętrz i projektantów, podziwiając ten rzucający się w oczy element wystawy, nie mogło powstrzymać się od pełnych pochwał komentarzy. To wyjątkowa optyka wzoru ekskluzywnego: Dębu Sanremo –- budziła taki zachwyt. Wnętrze stoiska zaś zdobił inny dekor dębowy Canyon Italica – również wzór ekskluzywny i w strukturze synchronu, prezentowany w wyjątkowo okazałym formacie.

Innym dekorem synchronicznym była Sosna Avalon w trendzie Comfort, ilustrująca swą strukturą kompetencję lidera branży w zakresie efektów specjalnych.

Nowością targową interzum była także folia CP+ – charakteryzująca się kryształową czystością zadruku. Dążąc do jak najwierniejszego odwzorowywania natury, Schattdecor zaprezentował pięć wzorów w wybarwieniach ekskluzywnych, które wyróżniają się wyjątkową naturalnością powierzchni.

Klienci firmy mieli okazję zapoznać się ze 100 dekorami meblowymi i z 30 dekorami podłogowymi w ramach trzech tematów trendowych. Trendy ready for `PROGRESS`, ísn’t it POETRY` oraz longing for COMFORT unaoczniają wysoką kompetencję działu designu na czele z Claudią Kuechen, który wykonał ogromną i trafną pracę badawczą rynku.

Badanie to jedno. Czymś znacznie trudniejszym jest jednak odpowiednie przedstawienie struktur, kolorystyki i powierzchni, tak by całość oddziaływała na emocje zwiedzających i była jak najbardziej na topie. Efekt, który udało się uzyskać na stoisku firmy, świadczy o wyjątkowej znajomości zagadnień, jakimi są dekor, kolor i wnętrze. Wszystkie wzornicze hity Schattdecor, czy to w zadruku standardowym, czy cyfrowym, jako folia czy melamina, jako wzór meblowy czy podłogowy, drewnopodobny, kamieniopodobny, fantazyjny czy unique Colours – świadczą o dużej kreatywności projektantów firmy i doskonale ilustrują, jakie miejsce firma zajmuje w branży.

Nowościom wzorniczym, prezentacjom trendowym, innowacjom i wizjom towarzyszyła bardzo interesująca prezentacja kampanii reklamowej, sygnowanej hasłem: „Nasze wzory przynoszą sukces” i nowy, interaktywny system prezentacji grupy umożliwiający zapoznanie się z wszystkimi siedzibami, paletą produktową na całym świecie oraz z ofertą usługową.

Szczególnym wydarzeniem towarzyszącym targom była impreza targowa pod hasłem 20 lat Schattdecor w Polsce, która zgromadziła ponad 800 gości witanych przez prezesa Reinera Schulza słowami: „Świętujemy dziś 20 lat Schattdecor w Polsce i cieszymy się, że jesteście Państwo z nami!”.

Należy też wspomnieć o dużym wkładzie pracy serwisu cateringowego, który towarzyszył całym targom i dbał o dobre samopoczucie gości targowych.

Wyjątkowe emocje budziła sprawa kopiowania wzorów Dąb Sonoma i Dąb Sanremo przez jednego z polskich wystawców na interzumie. Przeciwko tej firmie na drogę sądową wystąpiły przedsiębiorstwa Hornschuch i Kaindl, wspierane aktywnie przez Schattdecor. Sprawa Sonomy, wniesiona do sądu przez Hornschuch, toczyła się już od ubiegłego roku i Schattdecor od początku wspierał te działania.

Kaindl, ze względu na ekskluzywność wzoru i prawo do wyłączności na Dąb Sanremo, skorzystał podczas trwania targów z prawa do usunięcia kopii ze stoiska firmy uprawiającej ten proceder. Wszystkie trzy przedsiębiorstwa zapowiadają zorganizowanie konferencji prasowej w tej sprawie w Thansau, na początku lipca.

Zakończone sukcesem targi interzum to kolejny dowód na to, iż rytm prezentacyjny co 2 lata jest idealny na prezentację nowości wzorniczych, innowacji produktowych i wizji. Firma ma zamiar kontynuować ten trend, a nawet go wzmacniać.

Wszystkie nowości produktowe firma przedstawi na lokalnych wystawach targowych poza granicami Niemiec. W planach jest też organizacja innych form wystawienniczych, które służyć mają informowaniu klientów na temat aktualnych działań firmy.

(br)

.

Zakres odległości Promień: KM

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług

BESbswy