PuSCH — aplikacja Schachermayer już wkrótce dostępna!

Pod nazwą PuSCH (System Wsparcia Kontrahentów Schachermayer) kryje się zupełnie nowa aplikacja będąca mobilnym uzupełnieniem programu partnerskiego. Od kwietnia dostępna będzie do pobrania aplikacja kompatybilna z systemami operacyjnymi Windows, Android oraz iOS Apple. Klienci firmy Schachermayer, mający dostęp do istniejącego portalu dla kontrahentów, skorzystają w przyszłości z perfekcyjnej kompatybilności aplikacji PuSCH z ich osobistym kontem w portalu. Obydwa te produkty są idealnie do siebie dostosowane – pozwolą na przyspieszenie oraz uproszczenie procesu zamawiania.

Podstawa: Lista komponentów

Nowością w portalu dla kontrahentów jest zakładka „Lista komponentów”. Można w niej tworzyć indywidualne listy artykułów i dopasowywać je do swoich indywidualnych wymagań. Kilkoma kliknięciami można edytować istniejące listy, zmieniać standardowe wielkości zamówień oraz uzupełniać specyficzne dla klientów dane. Dodawanie artykułów jest tak samo łatwe: poprzez widok listy produktów, widok szczegółowy artykułu, wprowadzenie numeru artykułu lub już wkrótce poprzez aplikację w telefonie komórkowym. Synchronizację z aplikacją PuSCH można będzie aktywować lub dezaktywować indywidulanie z poziomu listy.

Opcja mobilna: aplikacja PuSCH

Menu ZAMÓWIENIE: Korzystając z aplikacji PuSCH, potrzebne artykuły umieszczać się będzie bezpośrednio w koszyku i to w bardzo praktyczny sposób, skanując kod paskowy lub ręcznie wpisując numer artykułu. Jeżeli najpierw wybierze się istniejącą listę artykułów, automatycznie przejęta zostanie zapisana tam wielkość zamówienia. Pozwoli to wyeliminować wielokrotne skanowanie artykułów.

Menu LISTY ARTYKUŁÓW: Podobnie jak bezpośrednio w portalu dla kontrahentów także tutaj możliwy będzie dostęp do własnych indywidualnych list artykułów. Wszystkie funkcje takie jak: edytowanie, dodawanie (poprzez skanowanie lub ręcznie), kasowanie, zmiana ilości, widok szczegółowy, umieszczanie w koszyku – będą dostępne także poprzez aplikację.

Dostępna także offline!

Skanowanie oraz wprowadzanie numerów artykułów poprzez aplikację możliwe będzie także bez podłączenia do Internetu. Porównanie z portalem dla kontrahentów nastąpi, gdy tylko połączenie z Internetem będzie dostępne.

Źródło: SCHACHERMAYER

.