„HettichXperiencedays“ 2021 rozpoczynają się w marcu

Ruszają w połowie marca – rozpoczęło się odliczanie do światowej premiery “HettichXperiencedays”. W 2021 roku Hettich zaprezentuje po raz pierwszy nowe pomysły i koncepcje nawiązujące do megatrendów urbanizacji, indywidualizacji oraz New Work. Wszystko w zupełnie nowym, hybrydowym formacie. 

 

Kierunek wyznaczają główne megatrendy. Firma Hettich w 2021 roku zaprezentuje pomysłowe i kreatywne rozwiązania. Dla lepszego designu, większej funkcjonalności i komfortu użytkowania do dużych i małych pomieszczeń, dla elastycznego, miejskiego życia na małej przestrzeni, dla nowych modeli pracy i home office, do sklepów i hoteli, a także do przestrzeni outdoor. Producenci, stolarze i sprzedawcy mebli dowiedzą się z pierwszej ręki, jakie rozwiązania mogą zaoferować w odpowiedzi na zmieniające się wymagania i potrzeby swoich klientów.

Pełna moc Xdays tylko dla zarejestrowanych profesjonalistów

HettichXperiencedays” to seria hybrydowych eventów odbywających się od połowy marca przez kilka tygodni, z rozbudowanym programem online i offline oraz szeregiem usług – wszystko to dostępne przez całą dobę i na całym świecie. Wszędzie tam, gdzie będzie to możliwe zainteresowani goście będą mogli zobaczyć na żywo w lokalnych showroomach Hettich innowacyjne koncepcje mebli. W każdym miejscu będą bezpieczne i higieniczne warunki uczestnictwa.

Partnerów i klientów, którzy z powodu pandemii nie będą mogli osobiście odwiedzić siedziby firmy Hettich, nie ominą główne atrakcje. Wszystkie zagadnienia i najważniejsze wydarzenia będzie można zobaczyć w portalu HettichXperiencedays. Każdy zarejestrowany profesjonalista będzie miał wyłączny dostęp do pełnej oferty w sześciu językach. Na xdays.hettich.com, bezpłatnie i 24 godziny na dobę, znajdzie wiele informacji, mediów, serwisów oraz cyfrowe narzędzia. Dzięki nim będzie mógł wyruszyć w swoją własną wirtualną podróż. Platforma HettichXperiencedays umożliwia ponadto użytkownikom na indywidualne zaplanowanie udziału w evencie oraz wirtualny udział w wydarzeniach na żywo, takich jak prezentacje i warsztaty.

Let’s move markets!

Motto HettichXperiencedays 2021 jest zaproszeniem dla wszystkich partnerów i klientów firmy Hettich na całym świecie do połączenia sił i poruszenia rynków nowymi rozwiązaniami dla różnego typu wnętrz. Wraz z uruchomieniem rejestracji online, firma Hettich uchyla pierwsze “cyfrowe drzwi” dla wszystkich zaciekawionych gości. Oczywiście na xdays.hettich.com firma nie zdradzi od razu wszystkiego. Kiedy w połowie marca odbędzie się premiera HettichXperiencedays, firma Hettich, będąca źródłem inspiracji branży meblowej, zadba o międzynarodowe zainteresowanie.

Firma Hettich będzie uczestniczyć w tegorocznych targach Interzum wyłącznie w ramach akcji “Interzum@home”. Firma Hettich wspiera wiodące targi Interzum. Ma też nadzieję, że w 2023 roku Kolonia ponownie będzie gościć odwiedzających.