Wszystko co dobre, chodzi trójkami

Po upragnionej „Red Dot Award: Communication Design” i prestiżowej „Innovation Prize of the German Printing Industry” przyznanej w 2013 roku katalog dekorów „Living in Contrasts” firmy Interprint otrzymał także nagrodę „iF Communication Design Award 2014”.

„To prawie jak hat-trick w piłce nożnej” – nie kryjąc zadowolenia, powiedział Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. marketingu i rozwoju dekorów w Interprint.

Hasło „Living in Contrasts” stanowiło motto twórcze do opracowania katalogu dekorów, który został opublikowany z okazji targów interzum w ubiegłym roku. Wzrokowo, przez dotyk oraz werbalnie. Pełne charakteru dekory zaprezentowano na tle faktów, które zwiększają świadomość oglądającego i inspirują go. Bogaty w kontrasty projekt przedstawiono w ekscytujący sposób w kontekście znacznie wykraczającym poza poziom monotonii, jaka zwykle towarzyszy dekorom. Wzory, kolory i struktury drewna, kamienia oraz innych materiałów są pełne emocji i przedstawiają własną opowieść.

To także wywarło wrażenie na jury iF złożonym z 49 międzynarodowych ekspertów w dziedzinie designu, którzy przyznali nagrodę katalogowi dekorów firmy Interprint. Eksperci oceniali wyjątkowo dużo zgłoszeń: 4615 projektów komunikacyjnych i opakowań z 55 państw. Katalog dekorów Interprint wyraźnie wyróżniał się spośród pozostałych propozycji. Prof. Fritz Frenkler, przewodniczący jury, był pod wrażeniem wysokiej jakości zgłoszeń, pasji do innowacji i odwagi niektórych producentów w poszukiwaniu własnego podejścia do designu.

Obok nagrody Red Dot Award iF Award jest najbardziej prestiżową nagrodą w dziedzinie designu w Niemczech.

(ak)

.