Trendy inspirowane dążeniem do autentyczności i samorealizacji

Emocje w Schattdecor mają prawdziwie świąteczny charakter – podczas interzum Grupa świętować będzie jubileusz 30-lecia, a na gości targowych czeka wiele niespodzianek. W centrum uwagi znajdą się przyszłościowe założenia produktowe i inwestycyjne.

Wnowej książce trendowej 15/16 prezentowane będą w ramach trzech trendów nowości wzornicze. Zgodnie z motto zakładającym dążenie do autentyczności i samorealizacji klienci otrzymają przewodnik po tendencjach, który ma pełnić rolę drogowskazu.

Jako nowość produktowa prezentowana będzie nowa folia Smartfoil Evo w formie kolekcji dekorów.
Ciekawostką marketingową będzie nowy film reklamowy Grupy Schattdecor oraz nowa strona internetowa.
Producent oczekuje gości targowych na stoisku C20/E29 w hali 6.

Trendy

Casual Black
Ciemna kolorystyka pozwala na stworzenie ciepłej, przytulnej atmosfery, a metaliczne odcienie dodatków sprawiają, że cała przestrzeń mieszkalna zaczyna żyć.

Cultural Spirit
Drobne elementy struktury przykuwają wzrok i podkreślają eklektyczną atmosferę. Ciepłe odcienie drewna tworzą przyjazne wnętrza. Bardzo ważnym elementem tego stylu są też tekstylia.

Freestyle Clarity
Czerń i biel to baza. Jasne odcienie drewna sosnowego, dębu lub buku wprowadzają do wnętrz stonowaną naturalność. Biało-czarne wzory graficzne wprowadzają dynamikę do salonu, a kamienne, marmurowe struktury to gwarancja modnych akcentów.

Kolekcja Smartfoil Evo
„Krok bliżej natury …” – folia finish Smartfoil Evo do złudzenia przypomina fornir naturalny. Za sprawą efektu mat-połysk struktura jest idealnie zsynchronizowana. Optymalizacja właściwości odpornościowych tej folii sprawia, że produkt doskonale nadaje się na wszelakie powierzchnie dekoracyjne mebli i, jak twierdzi kierownik sprzedaży folii w grupie Schattdecor Klaus Müller, „daje wielu odbiorcom, także tym z ograniczonym budżetem, możliwość wykreowania wnętrza na miarę swoich marzeń i oczekiwań”.

Smartfoil Evo powstała jako efekt pracy zespołu specjalistów z Niemiec i z Polski w siedzibie Schattdecor w Tarnowie Podgórnym i bazuje na nowej metodzie lakierowania ESH.

Podczas targów można będzie zobaczyć mebel wzorcowy w postaci komody z użyciem dekoru Orzech Columbia, który to mebel doskonale prezentuje możliwości nowego produktu.

Kolekcja Smartfoil Evo obejmuje trzy gatunki drewna: orzech, buk oraz dąb i pokazuje je w 10 wybarwieniach kolorystycznych.

Jubileusz 30-lecia
Logotyp jubileuszowy w sposób bardzo symboliczny nawiązuje do odcisku kciuka założyciela firmy. Historia powstania i rozwoju firmy Waltera Schatta jest wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju, a wszystko zaczęło się od zadrukowania pierwszej roli papieru 26 kwietnia 1985 roku w Stephanskirchen niedaleko Rosenheim. Jedyna w swoim rodzaju jest też droga rozwoju produktu, bazująca na pasji, konsekwentnej pracy oraz wizjonerskiemu myśleniu. Odcisk kciuka to także opieczętowanie historii sukcesu, którego podstawą, po dzień dzisiejszy, jest dążenie do autentyczności i samorealizacji.

Nowy film reklamowy „Witamy w Schattdecor”
To wyjątkowy dokument stworzony przez agencję filmową z Monachium, w którym w roli aktorów pojawiają się pracownicy firmy relacjonujący w sposób bardzo emocjonalny swoje marzenia, nadzieje i plany rozwojowe. Film ten prezentuje przedsiębiorstwo bazujące na pozytywnej energii, poczuciu bezpieczeństwa, ale także na zdrowych ambicjach, autentyczności i samorealizacji.

Nowa strona internetowa
Nowości to: blog design dający możliwość zapoznania się z trendami i prognozami projektantów z Schattdecor. W obszarze produktowym odwiedzający stronę skorzysta z konfiguratora produktowego oraz z renderingów, dzięki czemu będzie można symulować wnętrza z dekorami Schattdecor.

Roland Auer – członek zarządu ds. sprzedaży i marketingu
„Nasze pierwsze wystąpienie targowe na interzum miało miejsce w roku 1985. To bardzo dobry powód do świętowania! Cieszymy się na te cztery intensywne dni na targach i z oczekiwaniem spoglądamy w stronę Kolonii”.

Claudia Küchen – dyrektor działu designu
„Dlaczego interzum to takie szczególne targi? Ponieważ w ciągu czterech dni odwiedza nas bardzo wielu gości z całego świata, a my możemy zaprezentować im nasze najnowsze trendy w specjalnie dla nich zainscenizowanej formie”.

(dp)

.