Odbywające się z dniach 10-13 marca 2015 r. Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA były niewątpliwym sukcesem firmy DLH Poland, która po raz kolejny zaprezentowała zwiedzającym szeroką gamę swoich produktów. Ze względu na dużą ilość przedstawianych nowości, a także bogaty i zróżnicowany asortyment, stoisko firmy cieszyło się ogromnym zainteresowaniem przez wszystkie dni trwania imprezy.
Niewątpliwie do odwiedzenia stanowiska firmy zachęcała jego niebanalna kolorystyka, a także funkcjonalny i przyjazny projekt, umożliwiający w prosty sposób bezpośrednie zapoznanie się z prezentowanymi produktami. Niebagatelne znaczenie miały też gabaryty stoiska: oryginalna i imponująca konstrukcja o powierzchni 100m2 skutecznie przyciągała wzrok odwiedzających.
W tym roku myślą przewodnią firmy DLH Poland na Targach BUDMA były inspiracje drewnem, jako materiałem zarówno funkcjonalnym, jak i estetycznym. W związku z tym w ramach standardowej oferty zaprezentowano produkty takie jak: elewacje oraz blaty drewniane, podłogi warstwowe, ale również najnowsze płyty Megapan, a także elewacje typu SmartSide. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się najnowsze tarasowe deski kompozytowe z serii Luna i Viva, które zyskały uznanie gości dzięki swojej uniwersalności oraz wysokim walorom estetycznym.
Targi BUDMA 2015 były także okazją do zaprezentowania nowości produktowych firmy, będących ciekawymi rozwiązaniami zarówno dla domu, jak i ogrodu. Znalazły się wśród nich okiennice drewniane typu shutters, mozaiki drewniane, płyty okładzinowe z betonu architektonicznego, płytymineralno-akrylowe, elewacje i ogrodzenia kompozytowe, a także meble do ogrodów. Odwiedzający chętnie zapoznawali się z najnowszą ofertą firmy, a nowatorskie produkty cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem.
Intensywne cztery dni trwania Targów okazały się inspirującym doświadczeniem oraz okazją do spotkań z klientami i dostawcami. Do dyspozycji gości przez cały okres trwania imprezy byli wszyscy Szefowie Produktówi przedstawiciele działów handlowych z całej Polski, którzy chętnie odpowiadali na wszystkie pytania. O ogromnym zainteresowaniu ofertą DLH Poland świadczy fakt, że podczas Targów rozdano wszystkie katalogi produktowe, a kilkuset klientów zostawiło wypełnione ankiety celem dalszego kontaktu.
Tak duży sukces mobilizuje do dalszej pracy nad nowymi rozwiązaniami produktowymi zarówno do domu, jak i ogrodu.
Źródło/Fot.: DLH
.