Simplify. Jeden design. Różne zastosowania | 4woodi

Simplify. Jeden design. Różne zastosowania

Zarówno branża, jak i same targi mogą zaliczyć tegoroczny interzum do udanych edycji. W dniach od 20 do 23 maja 2025 r. odwiedzający stoisko firmy Schattdecor, specjalizującej się w powierzchniach dekoracyjnych, mogli zapoznać się z wyjątkowym pakietem produktowym. “Simplify. Jeden design. Różne zastosowania” – wszystko z jednego źródła, zgodnie z motto, które zostało imponująco zwizualizowane zaraz przy wejściu na stoisko. Korzystając z dekoru Riva, firma Schattdecor pokazała całe portfolio produktowe na eksponacie w formie instalacji – jak w galerii sztuki.

 

Simplify. Jeden design. Różne zastosowania

Robert Vuga, członek zarządu ds. sprzedaży mówi: „Klienci Schattdecor otrzymują wszystkie komponenty z jednego źródła, aby móc realizować rozwój swoich produktów razem z nami. Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie im klarownej wizji w coraz bardziej złożonym świecie”.

Jako specjalista od powierzchni, Schattdecor drukuje i uszlachetnia powierzchnie o podłożu papierowym i termoplastycznym. W efekcie powstają nowoczesne powierzchnie techniczne i dekoracyjne na meble i podłogi. Dzięki współpracy z szeroką siecią partnerów Schattdecor zapewnia również dopasowane obrzeża, folie termoplastyczne oraz synchroniczne prasy wytłaczające. Jednym słowem oferuje odpowiedni pakiet produktowy dla każdego klienta. Podczas targów zaprezentowano między innymi dekor Guyana, interpretację kamienia onyksowego z masą perłową, z doskonale podkreśloną strukturą porów. Dekor, który jest bardzo zbliżony do naturalnego materiału, a dzięki luksusowej estetyce idealnie nadaje się do łazienek, kuchni i sklepów.

Koncepcja trendowa i nowości wzornicze

Nowa koncepcja trendu “The Art of Tomorrow” obejmuje trzy wyraźnie wyodrębnione obszary: “Hipstoric”, “Clarity” i “New Aesthetic”. Te trzy trendy kompleksowo przeanalizowali projektanci Schattdecor i prezentują one przyszłościowe rozwiązania wzornicze. Powiązane z nimi, wyselekcjonowane dekory to fuzja tradycji i nowoczesności, przejrzystość i redukcja, a także koncepty przyszłościowe.

„Bardzo cenimy sobie osobiste spotkania z naszymi klientami podczas targów i otrzymywanie bezpośrednich informacji zwrotnych na temat naszych idei i innowacji. W tym roku zdecydowaliśmy się na formułę galerii – co spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem przez naszych gości. Nasz koncept trendowy “The Art of Tomorrow” zdobył nie tylko uznanie zwiedzających, ale także stał się bodźcem do dialogu i dyskusji. Na szczególną uwagę zasługują dekory: Orzech Ravello, Dąb Sardes i Dąb Montmartre, a także dekor kamienny Guyana – mówi Claudia Küchen, członek zarządu ds. designu, marketingu i HR w Schattdecor.

Atrakcja targowa: Concept Sense +

Kolejną atrakcją stoiska była strefa Concept Sense+ – wyjątkowy serwis i propozycja działu rozwoju wzornictwa Schattdecor. Klienci otrzymali tu możliwość bezpośredniej oceny nowych propozycji wzorniczych oraz struktur, a w efekcie bezpośrednio wpływ na tworzenie nowych, kreatywnych rozwiązań. Oczywiście aktywny udział w procesie kreatywnym spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem gości targowych.

Prezentacja koncepcji wzoru we wstępnej fazie, ułatwia klientom podjęcie ostatecznej decyzji zakupowej. Szczególną uwagę wzbudzał na stoisku dekor Amalfi, który znajduje się aktualnie w fazie rozwoju.

https://www.schattdecor.com/pl/

Dekor Riva

Strefa spotkań z klientami

Hipstoric

Clarity

New Aesthetic

Zakres odległości Promień: KM

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług