Serwis Festool – więcej niż kompleksowa naprawa

Festool oferuje nie tylko doskonałe produkty, ale także serwis na najwyższym poziomie. Aby w przypadku naprawy nie narażać klientów na przedłużający się brak odpowiednich narzędzi, nasi specjaliści pracują na pełnych obrotach, niezawodnie i szybko – a przez pierwsze trzy lata naprawy wykonywane są całkowicie bezpłatnie. Oprócz profesjonalnie świadczonych napraw Festool oferuje szeroki wachlarz usług, który pozwala na optymalne zabezpieczenie klienta po zakupie narzędzia.

Oferta usług serwisu Festool daje klientom pewność, że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc – w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy chodzi o pracę na placu budowy, czy też w warsztacie. „Nasz serwis obejmuje obecnie cztery pakiety usług” – wyjaśnia Łukasz Buś, Kierownik Serwisu w firmie Festool. „W jego skład wchodzą: ‚Gwarancja all-inclusive‘*, osobisty obszar online ‚MyFestool‘, infolinia ‚Halo Festool!‘, poprzez którą klienci mogą zwracać się ze wszystkimi pytaniami i wątpliwościami osobiście do przedstawicieli firmy Festool, a także ‚kompleksowa naprawa‘. Niezawodność jest przy tym dla nas priorytetem”.

Serwis bez kompromisów

Narzędzia Festool działają niezawodnie nawet w najtrudniejszych warunkach, dlatego konieczność przeprowadzenia konserwacji lub naprawy zdarza się stosunkowo rzadko. Jeśli jednak wystąpi, należy skontaktować się z pracownikami serwisu. Dysponujemy bowiem największą wiedzą w zakresie naszych narzędzi, a naprawa przeprowadzana jest przez kompetentnych i doświadczonych serwisantów. Ponadto w naszym specjalistycznym warsztacie dysponujemy wszelkimi urządzeniami niezbędnymi do sprawdzenia, montażu oraz regulacji narzędzi. Oprócz tego korzystamy wyłącznie z oryginalnych części zamiennych, które są oczywiście dostępne od ręki. Serwis Festool obejmuje nie tylko właściwą naprawę, lecz także kompleksowy przegląd narzędzi. „Podczas ‚kompleksowej naprawy‘ nie ograniczamy się jedynie do naprawy urządzenia” – podkreśla Łukasz Buś. „Kiedy narzędzie już do nas trafia, poddane zostaje obszernej i gruntownej analizie oraz kontroli. Nasi serwisanci zajmują się nie tylko doprowadzaniem maszyn do stanu idealnego, lecz przeprowadzają także elektroniczną kontrolę bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami, a następnie potwierdzają jej wynik odpowiednim certyfikatem”. Po przeprowadzeniu naprawy na wykonany zakres prac klient otrzymuje 12-miesięczną gwarancję. Zlecenia napraw uszkodzonych narzędzi można składać przez całą dobę w łatwy i szybki sposób za pośrednictwem osobistego konta internetowego ‚MyFestool‘. Usługa Naprawy Online obejmuje bezpłatny transport, jest szybka, umożliwia odbiór w wybranym przez klienta miejscu, zapewnia też możliwość nadania przesyłki w dniu zgłoszenia naprawy w punktach UPS Access Point. Natomiast realizacja naprawy w warsztacie Festool następuje zwykle w ciągu 48 godzin. Podczas trwania czynności serwisowych klient otrzymuje regularne informacje na temat statusu naprawy w formie wiadomości e-mail lub SMS.

Rejestracja narzędzia – korzyści

Po zarejestrowaniu narzędzia do gwarancji użytkownik może korzystać z darmowej „Kompleksowej naprawy” przez 3 lata**. W ciągu pierwszych trzech lat klient ma prawo do korzystania z pełnej gwarancji, która chroni go przed ponoszeniem kosztów napraw. Ten wyjątkowy serwis gwarancyjny jest aktywny w Festool od samego początku, od momentu nabycia narzędzia i dotyczy każdego nowo zakupionego narzędzia, a także ładowarek i akumulatorów. Jedyny warunek – w celu uzyskania ,Gwarancji all-inclusive‘* narzędzie należy zarejestrować w ciągu 30 dni od momentu zakupu. „W trakcie trwania okresu gwarancji (przez pierwsze 3 lata) naprawa narzędzi w serwisie Festool jest całkowicie bezpłatna“ – wyjaśnia Łukasz Buś. „Zasada ta dotyczy również wszystkich części zamiennych, a także akumulatorów oraz ładowarek”.

Rejestrując swoje urządzenie w ‚Gwarancji all-inclusive‘*, użytkownicy otrzymują także prawo do korzystania z dodatkowych przywilejów – ‚wymiana w przypadku kradzieży‘ zapewnia możliwość otrzymania nowego produktu w razie kradzieży w ciągu trzech pierwszych lat. Po wpłaceniu wkładu własnego w wysokości 400 zł brutto klient otrzymuje w zamian nowe urządzenie. Usługa ‚oryginalne części zamienne gwarantowane‘ to dla klienta gwarancja, iż nawet w przypadku zakończenia produkcji urządzenia wszystkie części zamienne będą dostępne w firmie Festool jeszcze przez co najmniej 10 lat. Jeśli dotrzymanie tej obietnicy okaże się niemożliwe, klient otrzyma w zamian bezpłatnie nowe urządzenie.

Oprócz tego, klienci mają prawo do zwrotu pieniędzy, jeśli nie będą zadowoleni z urządzenia podczas codziennej pracy i zwrócą je do dystrybutora w ciągu dwóch tygodni od daty zakupu. Dzięki rejestracji produktu do ‚Gwarancji all-inclusive’ Twoje nowe urządzenie objęte jest więc kompleksową ochroną przez pierwsze trzy lata od daty zakupu.

*,Gwarancja all-inclusive’ dotyczy wszystkich narzędzi Festool zakupionych od dnia 06.03.2013 r. i zarejestrowanych w ciągu 30 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki serwisu Festool dostępne na stronie www.festool.pl/serwis

** ,Kompleksowa naprawa gratis’ dotyczy także akumulatorów i ładowarek, jednak nie obejmuje samodzielnie zdemontowanych urządzeń oraz uszkodzeń wynikających z użycia niezgodnego z przeznaczeniem, użycia nieoryginalnych części oraz stałego użytkowania powodującego silne zużycie eksploatacyjne przy trwałym, ponadprzeciętnym obciążeniu urządzenia.

https://www.festool.pl/serwis

Zobacz, jak łatwo zlecić Naprawę Online.

Nawet w przypadku ostrożnego obchodzenia się z elektronarzędziami może zdarzyć się tak, że konieczna będzie ich naprawa.

Oferta usług serwisu Festool daje klientom pewność, że zawsze mogą liczyć na naszą pomoc – w każdej sytuacji, niezależnie od tego, czy chodzi o pracę na placu budowy, czy też w warsztacie.

Kompetentni i doświadczeni serwisanci firmy Festool dysponują największą wiedzą w zakresie naprawy urządzeń.

Firma Festool dysponuje wszelkimi urządzeniami do kontroli, montażu oraz regulacji narzędzi. Podczas napraw używane są jedynie oryginalne części zamienne.