Ruszyła edycja specjalna MEBLE POLSKA

W poniedziałek, 24 maja, rozpoczęło się wydarzenie online MEBLE POLSKA Edycja Specjalna. Tym razem zamiast bogato wyposażonych stoisk na odwiedzających czekają wirtualne profile wystawców i ich produktów. Dzięki temu producenci i kupcy meblowi z całego świata mogą się spotkać i prowadzić negocjacje biznesowe w bezpiecznych warunkach bez ryzyka związanego z podróżowaniem.

 

Platforma wydarzenia dostępna była dla uczestników od 3 tygodni. W tym czasie kupcy mogli już przeglądać profile wystawców i umawiać się z nimi na spotkania, które odbędą się w tym tygodniu. W poniedziałek popołudniu w systemie zaplanowanych było już ponad 1500 spotkań. Biznesowe rozmowy online branży meblowej i wyposażenia wnętrz potrwają do 28 maja.

Wśród wystawców są znane marki rynku meblowego. Znajdziemy tu: Meble Wójcik, Gala Colllezione, Wajnert, Idźczak Meble, Befame, Taranko, Calitan, FDM, Halmar, MC Akcent czy Grupa Poldem. Poza polskimi producentami swoją ofertę prezentują także firmy z Białorusi, Danii, Niemiec, Rumunii, Stanów Zjednoczonych, Turcji i Ukrainy. Uczestnictwo w wydarzeniu potwierdzili tak znani gracze międzynarodowego handlu meblami jak: Ashley, Wayfair czy XXXLutz. Oprócz producentów mebli w wydarzeniu w charakterze wystawców uczestniczą także firmy oferujące artykuły wyposażenia wnętrz, oświetlenie i tkaniny. Jeszcze bardziej międzynarodowe jest grono odwiedzających. Są wśród nich handlowcy między innymi z takich krajów jak: Arabia Saudyjska, Austria, Białoruś, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Cypr, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hong Kong, Indie, Indonezja, Irlandia, Izrael, Kanada, Katar, Litwa, Łotwa, Kazachstan, Kenia, Meksyk, Mołdawia, Mongolia, Niemcy, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Stany Zjednoczone, Szwecja, Tunezja, Turcja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Prelekcje na wirtualnej scenie

Biznesowym spotkaniom online przedstawicieli branży meblowej i wyposażenia wnętrz towarzyszy bogaty program wydarzeń na wirtualnej scenie wydarzenia. W ciągu czterech dni wystąpi na niej blisko 30 prelegentów z Polski i zagranicy. Prelekcje i dyskusje każdego dnia koncentrować będą się na odmiennej tematyce.
Pierwszego dnia program skierowany był wyłącznie do polskich handlowców. Wydarzenie zainauguruje cykl prelekcji Jerzego Osiki. Podczas nich można było się dowiedzieć między innymi, jak nowa rzeczywistość wpłynęła na zmiany w stylu życia konsumentów i ich potrzeby związane z zakupem mebli i innych artykułów wyposażenia wnętrz. Przedstawiono także jak dopasować ofertę Twojego sklepu do nowych oczekiwań klientów.

Drugiego dnia eksperci przyjrzą się wpływowi, jaki pandemia wywarła na polski rynek meblowy. Trzeci dzień przeznaczony jest przede wszystkim dla eksporterów oraz firm, które marzą o podbojach nowych zagranicznych rynków.  Tematyka eksportowa kontynuowana będzie także czwartego dnia. Tego dnia scenę przejmują w całości eksperci Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu PAIH. Zaprezentują oni perspektywiczne rynki eksportowe (amerykański, arabski, europejski, kanadyjski i kolumbijski). Przedstawią także ABC eksportu, czyli informacje, jak stawiać pierwsze kroki w eksporcie.

Bilety i więcej szczegółowych informacji na www.meblepolska.pl.