Produkt jako efekt innowacyjnych technologii i procesów

Od roku 1985 Marcopol buduje pozycję wiodącej firmy w swojej branży i jest coraz bardziej rozpoznawalny nie tylko w Polsce, ale także na rynkach międzynarodowych. Produkty przedsiębiorstwa są eksportowane do 32 krajów, w tym do Rosji, Niemiec i państw skandynawskich oraz na Ukrainę i Białoruś. Chcąc utrzymać i zwiększać swoją pozycję na rynku, Marcopol oferuje znacznie więcej niż sam produkt. Firma wprowadziła szereg usług dodatkowych oraz nowatorskich rozwiązań, które są odpowiedzią na rosnące oczekiwania współczesnego klienta B2B.

Marcopol po raz kolejny zaprezentuje się na nadchodzących Targach FURNICA, tym razem prelegent Sebastian Jakubowski, odpowiedzialny za Dział Obsługi Klientów Kluczowych, zaprezentuje wykład na temat: „Technologia dla konkurencyjności. Produkt jako efekt innowacyjnych technologii i procesów”.
Marcopol wierzy, że to jakość i bezpieczeństwo produktu oraz oferta usług dodatkowych mają kluczowy wpływ na decyzje zakupowe. Klienci firmy coraz częściej korzystają z oferty rozwiązań dedykowanych, dostrzegając w nich potencjał rozwoju dla siebie.

Technologia dla konkurencyjności

Nadrzędny cel firmy Marcopol to dbałość o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Potwierdzają to otrzymane certyfikaty ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, FSC, certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji oraz szeroka oferta usług dodatkowych. Wszystko sprawia, że dzisiaj Marcopol to wiodący producent i dostawca elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu.
„Od zawsze stawiamy na partnerstwo w biznesie, znamy naszych klientów i potrafimy dostosować ofertę do ich indywidualnych wymagań i potrzeb. Jesteśmy aktywnymi członkami wielu organizacji. Bacznie obserwujemy dynamicznie zmieniający się rynek i poznajemy najnowsze trendy. Zdobyte doświadczenie i wiedza przekładają się na wyższą jakość oraz elastyczność naszej oferty, co buduje jeszcze trwalsze relacje z klientami” – mówi Kinga Stawicka, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Marcopol Sp. z o.o.

Produkt jako efekt innowacyjnych technologii i procesów

Odpowiedzialność za jakość produkcji spoczywa na stale modernizowanym Dziale Kontroli Jakości. Wyposażony w nowoczesne urządzenia pomiarowe codziennie potwierdza jakość i bezpieczeństwo wyrobów trafiających do klientów firmy. W tym roku Dział Kontroli Jakości został doposażony między innymi w następujące urządzenia: komorę solną do badania odporności na korozję, Fisherscope X-Ray – umożliwiający zmierzenie grubości powłoki metodą fluorescencji rentgenowskiej, Vicekrs Falcon do testów na twardość elementów złącznych oraz 3 nowe, automatyczne, optyczne maszyny sortujące.
„Teraz oprócz standardowych urządzeń wysoką jakość zapewniają maszyny badające wytrzymałość na rozciąganie i zrywanie, twardościomierz, urządzenie pomiarowe do badania szybkości przewiercania, komora solna oraz aparat fluorescencji rentgenowskiej. Dodatkowo, dzięki zastosowaniu maszyn optycznych w procesie sortowania, technolodzy i specjaliści Marcopol gwarantują precyzję pomiarów każdego wyrobu z dokładnością do 0,001 mm. O jakość dbamy w całym łańcuchu produkcji od początku do końca. W procesie produkcyjnym stosujemy jedynie surowce spełniające wymagania rozporządzenia REACH, pozyskiwane wyłącznie od zweryfikowanych dostawców” – mówi Anna Sadowska, kierownik Działu Kontroli Jakości w firmie Marcopol.

Polska firma – międzynarodowa jakość

Marcopol to nie tylko asortyment najwyższej jakości, to także szereg usług dodatkowych. Firma oferuje specjalne rozwiązania wspierające klientów w prowadzeniu biznesu. Do najczęściej wybieranych należą: magazyn typu konsygnacyjnego (consigment stock) i magazyn typu call-off (call off stock). Rozwiązania te pozwalają odbiorcom na uzyskanie szeregu korzyści wiążących się z pełnym i natychmiastowym dostępem do produktów. Inną zaletą tej usługi jest ponoszenie kosztów zgodnie z rzeczywistym wykorzystaniem produktów, a nie z ich jednorazowym, całościowym zakupem. Dzięki temu planowanie i zarządzanie przepływami finansowymi staje się bardziej komfortowe i dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. Firma oferuje także możliwość produkcji wyrobów specjalnych pod indywidualne zamówienie. Usługi dodatkowe nie kończą się na etapie produkcji. Marcopol oferuje także usługi dodatkowe w Dziale Pakowania, takie jak: kompletowanie zestawów różnych asortymentów własnej produkcji, jak i wyrobów klienta, wydruk etykiet według potrzeb klienta oraz wsparcie informatyczne.
„Posiadamy sieć wykwalifikowanych przedstawicieli handlowych, biura terenowe w całym kraju i oddziały za granicą. Nasi klienci mogą liczyć na fachowe doradztwo i rozwiązania dedykowane – spełniające indywidualne potrzeby danej branży. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i współpracy z licznymi klientami możemy obecnie zaproponować naszym partnerom pełną lub częściową integrację systemów informatycznych klasy ERP wykorzystywanych przez Klienta i Marcopol. Taka forma automatyzacji procesów nadzoru nad zapasami i wykorzystaniem produktów pozwala ograniczyć koszty do minimum” – wyjaśnia Sebastian Jakubowski, kierownik Działu Obsługi Klientów Kluczowych w firmie Marcopol Sp. z o.o.
W tym roku firma uruchomiła także jedno z najnowocześniejszych rozwiązań magazynowych w Europie. SSI Schaefer działa równolegle z rolkociągiem paletowym znajdującym się pod przenośnikami transportowymi SSI. Dzięki temu przesyłki paletowe i paczkowe są realizowane dwoma niezależnymi drogami transportowymi, co znacząco wpływa na przyspieszenie procesu kompletacji zamówienia. Rozbudowa hali logistycznej (dzisiaj o powierzchni ponad 1000 m2 z 5 dokami załadunkowymi) i zwiększenie powierzchni magazynowej (rozbudowa magazynu wysokiego składowania do powierzchni 12.000 m2 z 31.000 miejsc paletowych) to kolejne inwestycje gwarantujące terminowość dostaw.
Podejmowane do tej pory działania: zachowanie najwyższych standardów jakości produkcji, regularne unowocześnianie parku maszynowego i słuchanie potrzeb klientów sprawiły, że dzisiaj Marcopol jest czołowym dostawcą elementów złącznych i zaufanym partnerem wielu światowych marek.
„Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważną rolę w zdobywaniu zaufania klientów odgrywa bezpieczeństwo naszych produktów i usług. Odpowiedzialność, gwarancja jakości, dostarczanie bezpiecznych produktów i partnerstwo dają korzyści naszym klientom, ale są też bardzo cenne dla nas. Pozwalają nam zdobywać nowe doświadczenie, poszerzać wiedzę i doskonalić usługi. Czynią naszą pracę bardziej efektywną. Dzięki temu mamy pewność, że przygotowaliśmy rozwiązania idealnie pasujące do potrzeb i oczekiwań naszego klienta” – mówi Kinga Stawicka, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Marcopol Sp. z o.o.

(zp)

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług