„Points of view”

„Points of view” to motto firmy Interprint podczas targów ZOW 2014, które miały miejsce od 9 do 12 lutego i wyznaczyły początek nowych i bardzo obiecujących perspektyw dla całego rynku produkcji mebli. Reakcje można podsumować typowym komentarzem jednego z odwiedzających: „Po prostu atrakcyjne i dobrze przemyślane. Interesujące historie towarzyszące dekorom, które pozwalają na odkrycie zaskakujących detali i szczegółów”.

Międzynarodowa drukarnia dekorów pozostaje lojalna wobec swojej filozofii korporacyjnej i nieprzerwanie stara się odkrywać ją na nowo. Wraz z aktualnym motto „Points of view” firma Interprint stworzyła podstawę dla innowacyjnej prezentacji, która została wdrożona jako koncepcja dla stoiska wystawowego podczas targów ZOW 2014. W trakcie wystawy zaprezentowano nowe dekory drewnopodobne, kamienne i kreatywne, a także jednokolorowe oraz z efektami metalicznymi, o silnym charakterze i wyjątkowej autentyczności.

Emocja, innowacja, orientacja
Rozmowy podczas warsztatów „Furniture Days 2013”, zorganizowanych w miejscowości Arnsberg, wyraźne wskazały, które dekory mają największy potencjał na odniesienie rynkowego sukcesu. Powstała w ten sposób kolekcja „Six Pack 2014”, czyli zbiór sześciu najbardziej popularnych wzorów, była przekonującym elementem stoiska podczas targów ZOW 2014. Dekory: Iconic, Maxim, Nash Oak, Nelson, Nomad i Pandora stanowiły główny punkt całego wydarzenia. Folia finish pozwala na optyczne podkreślenie porowatej powierzchni – wybrane propozycje pokazały dobitnie, jak autentyczny jest efekt połączenia nietuzinkowego wyglądu z haptyką. „Autentyczność” wszystkich produktów wystawianych na targach ZOW 2014 była cechą podkreślaną i prezentowaną w imponujący sposób, także poprzez struktury synchroniczne (EIR) oraz różnego rodzaju efekty na powierzchniach.

Innymi gwiazdami wystawy były dekory jednobarwne oraz z efektami metalicznymi. W szczególności Cosmic Sparkle, czyli nowy wzór z rodziny produktów o metalicznych efektach „od zimnego do ciepłego”, stanowił idealne uzupełnienie trendu bazującego na naturalnym wyglądzie. Dekory jednokolorowe From Dusk Till Dawn oferują popularne odcienie szarości i żółci, które zręcznie współgrają z niuansami barw dekorów drewnopodobnych. Na stoisku targowym w kreatywny sposób łączyły się one z kolorami charakterystycznymi dla zmierzchu i świtu. Taka kombinacja przykuwała wzrok wielu odwiedzających.

Innowacje produktowe oraz nowe projekty przeznaczone na rynek były tematem żywych dyskusji prowadzonych na stoisku Interprint. Goście byli szczególnie zainteresowani produktami alternatywnymi dla klasycznych podłóg modularnych LVT, które firma Interprint opracowała we współpracy z producentami powierzchni podłogowych.

Koncepcja stoiska – bogactwo pomysłów i doświadczenia
Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. rozwoju dekorów i marketingu firmy Interprint, powiedział: „Nasze stoisko, które w imponujący sposób odnosiło się do motta „Points of view”, zdecydowanie wyróżniało się na tle konkurencji. Spójna koncepcja – od przekazu po rozwiązania graficzne i architekturę – pozwalała opowiedzieć prawdziwe historie i oferowała coś więcej niż tylko prezentację produktów. Poszczególne elementy stoiska nie tylko odgrywały rolę tła dla dekorów, ale same w sobie przykuwały wzrok i zachęcały do spojrzenia na całość z nietypowych perspektyw”.

Salvatore Figliuzzi wyjaśnił też grę słów odnoszącą się do prezentowanych produktów, którą wielu odwiedzających uznało za interesującą. „Patrząc na angielskie słowo MOOD, czyli nastrój, z innej perspektywy, otrzymujemy słowo WOOD, czyli drewno”. Jak stwierdził: „Tak właśnie wygląda nasza praca w Interprint. Podczas projektowania dekorów od samego początku koncentrujemy się na nastroju, jaki chcemy wywołać naszymi produktami, a następnie staramy się znaleźć materiał drewnopodobny, który będzie w stanie zapewnić ten nastrój”.

Tajemniczy punkt kulminacyjny – pudełko 3D
Urządzenie informacyjno-rozrywkowe Interprint – dekory z kolekcji Six Pack oraz ich historie można było poznać w wirtualnym pomieszczeniu za pośrednictwem aplikacji na smartfony i niewielkiego pudełka wyposażonego w dwie soczewki. Niespodzianka dla wielu gości, a jednocześnie absolutna nowość na rynku.

Wyjątkowa inspiracja
Liczni goście z całej Europy, którym towarzyszyli pracownicy z oddziałów firmy Interprint w Niemczech, Włoszech, Francji, Polski, Rosji, Szwecji, Hiszpanii i Turcji, byli pod olbrzymim wrażeniem projektu stoiska. Odwiedzający byli wyjątkowo zainspirowani wizualnym wdrożeniem motta firmy Interprint „Points of view”, a także samą prezentacją dekorów oraz licznymi dłuższymi i krótszymi historiami z nimi związanymi.

Holger Dzeia, dyrektor generalny ds. marketingu i sprzedaży, był bardziej niż zadowolony: „Jesteśmy pod olbrzymim wrażeniem nie tylko liczby i różnorodności osób odwiedzających nasze stoisko, ale także jakości rozmów. Podczas targów ZOW 2014 cały zespół Interprint zrobił wszystko, co tylko mógł, aby przekonać gości i klientów do naszych rozwiązań. Niezwykle pozytywne reakcje zwrotne motywują nas do jeszcze większego wysiłku z myślą o zapewnieniu naszym klientom pełnej satysfakcji”.

(ak)

Six Pack
Zestaw sześciu dekorów drewnopodobnych, które tworzą niespotykany dotychczas, a zarazem autentyczny obraz oparty na pasji tworzenia i innowacyjnej technologii. Wszystkie dekory były dostępne na stoisku „Points of view” firmy Interprint podczas targów ZOW 2014.

NASH OAK – NIETYPOWY
„Delikatny i miękki rysunek, częściowo ustrukturalizowany”. Kompletnie odmienny i niezwykły dekor dębowy, który w niczym nie przypomina czegokolwiek, co już znamy z rynku. Wygląda, jakby został zmyty przez falę, a jednocześnie dyskretnie zaznaczone klepki nadają mu charakter „used-look”. Nash Oak gwarantuje pełen energii naturalny wygląd. Ten dekor sprawi, że każdy poczuje się jak w domu.

PANDORA – ŚRÓDZIEMNOMORSKA
„W cudowny sposób skomponowana i zaprojektowana od nowa”. Kiedyś w trójkącie trzech krajów: Szwajcarii, Włoch i Francji, rosła wiśnia. Dzisiaj drzewo to nazywa się Pandorą i zaskakuje swoją metamorfozą. Specyficzny klimat sprawił, że charakteryzuje się ono wyjątkowymi kolorami. Dzięki temu projekt dekoru zyskał nowy, wyrazisty wygląd. Piękno, które w zręczny sposób łączy tradycję z nowoczesnością.

MAXIM – AMBASADOR
„Szlachetny sam w sobie, a jednocześnie niezwykle kompatybilny”. Szukanie czegoś innego nie ma sensu. Dekor o wyglądzie orzecha włoskiego przyciąga uwagę jak nic innego. Czarne i wąskie linie sprawiają, że Maxim urzeka każdego. Drewno bazowe zostało przetworzone z niezwykłą precyzją. Autentyczna ekspresywność tego dekoru może być dodatkowo wzmocniona poprzez zestawienie go z kolorem uni.

NOMAD – WĘDROWIEC
„Połączenie regionalnego dębu z drewnem egzotycznym”. Próba określenia charakteru usłojenia może się okazać niezwykle długą podróżą wizualną. Dekor Nomad wydaje się być z jednej strony czymś znajomym, a z drugiej czymś kompletnie nowym, sprawiając, że podjęcie ostatecznej decyzji jest praktycznie niemożliwe. Jednorodne przejście między kwiatami a fragmentami paskowanymi buduje dekor pełen napięcia.

NELSON – PÓŁNOCNOAMERYKAŃSKI
„Mocny w wyrazie, o pionierskiej duszy”. Nowa interpretacja wiązu. Tak jak kiedyś Erik Nelson po raz pierwszy obleciał świat, tak teraz ten niezwykły dekor z wyraźnie zaznaczonymi klepkami urzeka niespotykaną do tej pory strukturą. Dzięki biało-szarawym porom negatywowym i finezyjnym kolorom zachwyca różnorodnością odcieni od złoto-brązowych, po biało-szare. Ten niezależny dekor pozwala na łączenie z wieloma innymi kolorami uni, które są aktualnie na topie.

ICONIC – NEOKLASYCZNY
„Zawsze popularny i odkrywany na nowo”. Dekor, którego projektowanie wymagało czasu. Klasyczne drewno bukowe zostało ponownie odkryte, aby stać się ikoną. Głównymi cechami tego dekoru są delikatnie zaznaczone klepki oraz elementy typowe dla drewna bukowego, czyli liczne wady i uszkodzenia. Każdy, bez wątpienia, szybko polubi dekor Iconic.

.