Nowe programy firmy Agmasoft

Firma Agmasoft powstała w 1999 roku i jako jedna z pierwszych polskich firm produkcyjnych zaoferowała oprogramowanie wspierające branżę meblarską. Flagowym produktem przedsiębiorstwa jest dobrze znany na rynku system Formatyzacja 5.

 

W ostatnich latach oferta produktowa Agmasoft rozbudowała się  o dodatkowe narzędzia:
– eFormatyzację – elastyczny system zamawiania i sprzedaży internetowej,
– Formatyzację 5 Produkcja – narzędzie do zarządzania procesami produkcyjnymi,
– oraz Internetowy konfigurator mebli 3D – uniwersalny konfigurator mebli na stronie www.

 

Formatyzacja 5

Uznany na rynku produkt, od lat wspierający planowanie, kalkulowanie i produkowanie formatek płyt meblowych. Charakterystyczne cechy systemu: łatwość obsługi, zaawansowane mechanizmy optymalizacji rozkroju, kalkulacja oraz wyceny usług dodatkowych, parametryzacja zestawów meblowych, szafek oraz formatek, baza płyt, obrzeży oraz akcesoriów, ręczna edycja rozkroju, wbudowane mechanizmy tworzenia dokumentacji sprzedażowej, magazynowej, produkcyjnej i technologicznej, zgodność z powszechnie stosowanymi maszynami typu: piły panelowe, frezarki i wiertarki CNC, wymiana danych z systemami typu ERP/MRPII oraz CAD/ CAM, tworzenie raportów, wydruków i etykiet produkcyjnych, import/eksport danych.

Formatyzacja 5 Produkcja

Jest to system przeznaczony do zarządzania i sterowania produkcją. Cechy charakterystyczne: budowanie harmonogramów i planów produkcyjnych z dokładnością do grup zleceń i poszczególnych elementów składowych, kontrola ilości produkowanych elementów, kontrola braków i robót w toku, mechanizmy śledzenia i raportowania stanu realizacji zleceń, zarządzanie procesami związanymi z obróbką technologiczną, logistyczną i kontrolą jakości, możliwość przekazywania komunikatów i statusów pomiędzy działem handlowym i produkcji, rejestracja halowa z dokładnością do gniazd, maszyn i stanowisk produkcyjnych, pełna obsługa kodów kreskowych, integracja z systemem Formatyzacja 5 i Formatyzacja 5 View, łatwość obsługi.

eFormatyzacja – internetowy system klasy B2B/B2C

Funkcje systemu:
przejrzysta i łatwa obsługa systemu po stronie użytkownika i administratora systemu,
wydajny i elastyczny mechanizm optymalizacji rozkroju dostępny online w trybie ciągłym,
dostępność systemu z dowolnego miejsca na świecie przez sieć Internet,
możliwość przekazywania komunikatów o realizacji zleceń za pośrednictwem poczty e-mail oraz SMS, bezpośredni dostęp do konfiguratora zleceń rozkroju, zgodny z programem Formatyzacja 5,
automatyczna aktualizacja bibliotek pomiędzy systemami eFormatyzacja i Formatyzacja 5,
możliwość wykorzystania własnej infrastruktury serwerowej i hostingowej lub skorzystanie z oferty Agmasoft,
nieograniczona ilość jednoczesnych połączeń do programu przez Internet,
możliwość dopasowania do indywidualnych potrzeb klienta.

web3D – konfigurator korpusów w przeglądarce internetowej

Funkcje systemu: praca w trybie online w dowolnej przeglądarce internetowej, przejrzysta i łatwa obsługa konfiguratora po stronie użytkownika i administratora systemu, automatyczna i natychmiastowa wycena korpusu, dowolne definiowanie grup cenowych oraz upustów dla klientów, dowolna konfiguracja oraz parametryzacja brył, praca w trybie zleceń lub koszyka sklepu internetowego, integracja z platformą SHOPER (system sklepu internetowego), możliwość tworzenia dowolnych brył parametrycznych, możliwość tworzenia dowolnych zasad wyceny bryły, możliwość tworzenia dowolnych katalogów brył, integracja z systemem Formatyzacja 5, spójna baza (zarządzanie bazą materiałową oraz zleceniami z jednego miejsca – dane w chmurze), dowolne grupowanie zleceń do rozkroju oraz do zestawienia materiałowego, integracja z dowolnym oprogramowaniem do rozkroju.

web3D konfigurator to nowa propozycja firmy Agmasoft dla producentów mebli oraz hurtowni płyt chcących poszerzyć swoją działalność o sprzedaż mebli w Internecie. Jest to prosty i uniwersalny konfigurator brył korpusów z wizualizacją 3D w przeglądarce internetowej.

Klient może samodzielnie zamawiać korpusy, korzystając jedynie z przeglądarki internetowej z dowolnego miejsca na Ziemi o dowolnej porze. Interfejs jest bardzo prosty w obsłudze, a odpowiednio sparametryzowana bryła nie pozwala na popełnianie błędów przy wyborze parametrów korpusu. Klient może mieć do dyspozycji opcje podstawowe oraz zaawansowane.

System automatycznie i natychmiastowo wycenia koszt korpusu, analizując wszelkie powiązania materiałowe.

Każdy klient może mieć indywidualnie zdefiniowaną grupę cenową, upust lub narzut. System może pracować w trybie zależności Centrala – Oddział (Producent – Przedstawiciel), co daje możliwość definiowania cen dla każdego Oddziału/ Przedstawiciela osobno. Każdy Oddział/Przedstawiciel ma również możliwość definiowania własnych narzutów/upustów dla swoich klientów końcowych.

Tryby pracy konfiguratora

Samodzielna platforma sprzedażowa – w tym trybie użytkownik ma możliwość dowolnej konfiguracji korpusów oraz dodawania ich do koszyka. Następnie może przystąpić do realizacji zakupu z możliwością płatności online.

Integracja z platformą sklepu internetowego Shoper – w tym trybie użytkownik może dowolnie konfigurować korpusy, dodawać je do zestawu, a następnie zestaw dodać do koszyka sklepu Shoper. Wykorzystanie platformy Shoper daje nieograniczone możliwości sprzedaży w Internecie. Klient ma możliwość zakupu dowolnego asortymentu ze sklepu internetowego oraz konfiguracji korpusów i składania zamówień zakupu. Obsługa zleceń odbywa się przy pomocy panelu administracyjnego sklepu Shoper, co bardzo upraszcza zarządzanie zleceniami zakupu oraz obsługę klienta.

Integracja ze stroną internetową – w tym trybie moduł konfiguratora może zostać wkomponowany w stronę internetową. Pracuje wtedy jako jej integralna część. Funkcjonalność modułu jest podobna jak w przypadku pracy jako samodzielna platforma sprzedażowa.

Obsługa produkcyjna zleceń odbywa się przy pomocy tzw. menadżera zleceń. Jest to centralny moduł. Są w  nim gromadzone wszelkie informacje związane z zamówieniami, klientami oraz towarem (płyty, okleiny, akcesoria, usługi itd.). Z poziomu tego modułu można zdefiniować zależności Centrala-Oddział (Producent-Przedstawiciel), grupy cenowe, upusty, narzuty itd.

Moduł ten pozwala również na grupowanie zleceń produkcyjnych do rozkroju. Następnie umożliwia ich przesłanie do systemu Formatyzacja 5 i na maszyny. Menadżer posiada również wbudowany generator raportów. Przy jego pomocy można zdefiniować dowolny raport. Może to być np. zestawienie materiałów potrzebnych do produkcji zleceń w danym okresie, zestawienie towarów do zamówienia u innych producentów itd.

Menadżer zleceń można również wyposażyć w interfejsy do komunikacji z innymi systemami, np. magazynowo-księgowymi, optymalizatorami, bazami danych itd. Interfejsy pozwalają w łatwy sposób synchronizować dane, np. ceny, stany magazynowe itd.

Funkcjonalnym rozszerzeniem menadżera zleceń jest system Formatyzacja 5. Umożliwia on zarządzanie rozkrojem, śledzenie produkcji, generowanie plików do pił panelowych oraz maszyn CNC. Dane są przesyłane i synchronizowane automatycznie, co wyklucza wszelkie pomyłki i znacznie skraca czas obsługi zleceń.

webCut – internetowy system do składania zleceń na rozkrój formatek.

System webCut jest prosty i intuicyjny w użytkowaniu – powstał na bazie systemu eFormatyzacja i jest jego nową odsłoną. Producent wzbogacił go o wiele nowych funkcjonalności i modułów.

Funkcje systemu: przyjmowanie zleceń na rozkrój formatek (przy użyciu dowolnej przeglądarki www), optymalizacja online z wizualizacją na stronie www, automatyczna wycena materiałów, automatyczna wycena usług, automatyczna wycena transportu, wbudowany edytor kształtów, nawiertów oraz nutowań, automatyczne generowanie raportu podsumowującego oraz produkcyjnego (z uwzględnieniem nietypowych kształtów), pełna integracja z systemem Formatyzacja 5, możliwość integracji z dowolnym optymalizatorem, dostępność 24/7, możliwość pracy w systemie Centrala-Oddziały (Producent-Przedstawiciele), możliwość przypisywania użytkownikom grup cenowych (detal/hurt 1/hurt 2), możliwość przypisywania użytkownikom indywidualnych rabatów/narzutów, integracja z panelem menadżera zleceń dla systemu web3D konfigurator, moduł importu formatek ze schowka, moduł kalendarza dni roboczych (automatyczne ustalanie dnia i godziny odbioru zlecenia), moduł informacji o stanie zlecenia poprzez SMS-y oraz e-maile.

Agmasoft

Potencjałem firmy jest zdolność do natychmiastowego reagowania na potrzeby klientów w zakresie dopasowywania i rozbudowy narzędzi do ich indywidualnych wymagań. Bazując na wieloletnim doświadczeniu zespołu, Agmasoft jest w stanie zapewnić wsparcie merytoryczne w zakresie usług doradczych i branżowych. Dotyczy to również projektów dofinansowanych przez Unię Europejską. Produkty firmy wykorzystują hurtownie płyt, projektanci i producenci mebli w Polsce. Również czołowi dostawcy maszyn, tacy jak: Homag, SCM, IMA, Biesse, Felder, ITA, Schelling, Giben, Altendorf oraz producenci oprogramowania, między innymi: Insert, Asseco, Raks, Ennova, Imos, Topsolid, 3CAD, od wielu lat doceniają potencjał oferowanych narzędzi i solidność firmy Agmasoft. Dowodem tego jest stale rosnąca baza działających instalacji.

Oprogramowanie Agmasoft znajduje zastosowanie przy rozkroju różnych materiałów, takich jak: płyty, szkło, blacha, tektura, parapety oraz innych, w których wykorzystuje się cięcie gilotynowe.

http://www.agmasoft.pl

 

 

 

 

 

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług