Modnie nie musi znaczyć drogo.

Firma Kobax istnieje na rynku już od roku 1977. Na przestrzeni tych kilkudziesięciu lat przedsiębiorstwo było świadkiem wielu zmieniających się trendów w projektowaniu i produkowaniu frontów meblowych, jak i zmian w indywidualnych wymaganiach swoich klientów.

Jakich wyrobów obecnie poszukują odbiorcy, mówi Xenia Chowaniec z działu marketingu firmy Kobax: „Rok 2014 przyniósł wiele zmian w preferencjach zamawianych produktów. Być może za sprawą mody, która obecnie nakłania do odświeżenia pomieszczeń w domach. Jasne odcienie są bardziej neutralne i dlatego właśnie teraz najczęściej są wybierane do mebli z uwagi na to, że łatwo współgrają z połączeniem betonu, drewna lub innych naturalnych dodatków na ścianach, podłogach czy sufitach”.

Największą popularnością cieszą się obecnie w ofercie Kobax gładkie fronty z krawędzią R1 i R3 z wykorzystaniem folii PVC w połysku – bardziej ukierunkowane w stronę nowoczesnego stylu. Tego rodzaju fronty wybierają młodzi ludzie, którzy coraz częściej decydują się na przemyślany zakup indywidualnie wykonanych mebli.

Ale klasyka nie całkiem jest w odwrocie. „Fronty klasyczne w stylu angielskim również nie straciły na zainteresowaniu. Wykonywane są przy użyciu folii PVC jednobarwnej lub drewnopodobnej. Ciekawym rozwiązaniem dla tych produktów może być zastosowanie patyny, która występuje w naszej ofercie w 3 rodzajach „postarzenia” wzoru frontu, który dzięki temu bardziej przypomina styl vintage. Zabieg ten nie ma wpływu na jakość wykonywanych frontów w stylu angielskim” – stwierdza Xenia Chowaniec.

Co więcej, firma Kobax swoimi produktami postanowiła zaprzeczyć stereotypowej, powszechnie panującej opinii, że modnie to znaczy drogo. Oferowane przez nią fronty w będącej na czasie stylistyce posiadają najwyższy standard jakości przy zachowaniu możliwie najbardziej przystępnej ceny.

(jz) 

.