Interprint – dynamiczny rok, pełen niespodzianek

Mijający rok był dużym zaskoczeniem dla branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz. Pozwolił spojrzeć na dotychczasowe działania z innej perspektywy. Mimo trudności związanych z epidemią Interprint nie zwolnił tempa, czego najlepszym dowodem jest wyjątkowa, niezwykle dynamiczna kolekcja dekorów z dumą prezentowana podczas tegorocznych targów i festiwali.

 

Początek roku to czas oficjalnych prezentacji nowych kolekcji. Tym razem jednak wszystko było nietypowe – sposób organizacji targów podczas pandemii i zaostrzone rygory bezpieczeństwa. Można śmiało rzec, że koronawirus mocno przemeblował branżę i wydarzenia, które są jej nieodłącznym elementem. Niemniej udało nam się zaprezentować najnowszą kolekcję PRESS PLAY podczas lutowych targów ZOW w niemieckim mieście Bad Salzuflen.

W lutym byliśmy obecni również na targach poznańskich, biorąc udział w konkursie Top Design podczas Arena Design. Nasze dekory można było też zobaczyć podczas targów Meble Polska na stoiskach prezentujących meble.

Przebojowa lista dekorów

Nowa kolekcja to umiejętnie ułożona playlista stanowiąca otwarty zbiór, który można samodzielnie uzupełniać o kolejne wzory. Czasy, w których firmy co roku prezentują nowe kolekcje, powoli się zmieniają. Dziś staramy się stawiać nie na ilość, lecz jakość. Dlatego PRESS PLAY będzie się sukcesywnie rozrastać, z łatwością nadążając za dynamicznie zmieniającą się modą. O tym, jak łatwo i szybko tworzą się nowe trendy, przekonali się odwiedzający targi ZOW, którzy za pomocą programu Interprint Decor Creator mogli samodzielnie zaprojektować własny dekor.

Kolekcja PRESS PLAY rozbrzmiewała przez cały rok, sukcesywnie się rozszerzając. Obecnie składa się z 12 różnorodnych dekorów. Jedna z najnowszych pozycji na playliście to dekor Justus ukazujący piękno drewna dębowego ze śladami upływu czasu. W kolekcji zadebiutował również Fox Walnut, czyli elegancki orzech w nowym wydaniu – efektownie spatynowany i wzbogacony o rustykalną surowość. Dodaliśmy również dekor inspirowany delikatnym alabastrem z widocznym, malowniczym żyłkowaniem – Yard.

Justus

Fox Walnut

Jesienne spotkanie z designem

Obowiązkowym punktem na liście naszych działań jest udział w Łódź Design Festival. Tegoroczna edycja organizowana w dobie pandemii była szczególna i z pewnością pozostanie na długo w naszej pamięci. Festiwal został przeniesiony na jesień, a jego organizacja miała charakter hybrydowy. Nie przeszkodziło nam to w tym, by wziąć w nim udział i już po raz trzynasty stać się sponsorem tego ważnego w świecie designu wydarzenia. W specjalnie zaaranżowanych kontenerach, które rozmieszczono na ogólnodostępnych terenach publicznych, zaprezentowano najważniejsze ekspozycje festiwalowe. Jak co roku Interprint ufundował również nagrodę specjalną w konkursie make me!, a w jury konkursu gościł Maurizio Burrato, członek zespołu projektowego oraz dyrektor generalny włoskiego oddziału Interprint.

Yard

Łódź Design Festival

Łódź Design Festival

Targi ZOW w Bad Salzuflen

Targi ZOW w Bad Salzuflen

Targi ZOW w Bad Salzuflen

Rok kończymy pełni energii i z nadzieją patrzymy w przyszłość. Tego też życzymy wszystkim Czytelnikom!

https://pressplay.interprint.com/