Aby sprostać wyzwaniom

Ostatni rok przyniósł bardzo wiele zmian. Jak to zwykle bywa w „ciekawych czasach”, mieliśmy zmiany na lepsze i gorsze. Niektóre firmy skorzystały na tych trudnych warunkach rynkowych, inne musiały się poddać. Dotyczy to zarówno rynku producentów, jak i dostawców. Potencjał nabywczy naszej gospodarki nie wystarcza do wywierania poważniejszych nacisków na zagranicznych dostawców – jesteśmy więc skazani na działanie zgodne z trendami narzuconymi przez naszych większych, zagranicznych partnerów handlowych. Dzięki wysiłkowi naszych rodzimych przedsiębiorców w ostatecznym rozrachunku ich skutki możemy ocenić pozytywnie, pomimo że ich wprowadzenie było często wymuszone.

Włoski producent skór Gruppo Mastrotto wprowadził szereg zmian w sposobie oferowania swoich wyrobów na rynku polskim. Firma Duma Poland była wieloletnim dystrybutorem jej wyrobów, skupionym jednak tradycyjnie wokół skór meblowych. Obecne rozszerzenie asortymentu o kolejne grupy towarowe stało się powodem do poszukiwań innej formuły działań. Korzystając z ekipy doświadczonych i sprawdzonych handlowców z Duma Poland, garbarnie Gruppo Mastrotto zmieniły sposób dystrybucji towarów – na bezpośredni, z firmowanego przez siebie magazynu. Z punktu widzenia klientów wszystkie osoby oraz dane kontaktowe pozostały bez zmian. Na głównej stronie www.dumapoland.pl można znaleźć wszystkie nazwiska handlowców oraz ich numery telefonów i adresy e-mail.

Wzrost popytu na skóry klasy Premium, przy jednoczesnym przywiązaniu do tradycyjnych na rynku polskim skór typu Madras, bardzo mocno „rozciągnął ofertę”. Koszty utrzymywania stanów minimalnych samych skór meblowych w więcej niż jednym magazynie stały się ogromne. Wystarczy powiedzieć, że oferta magazynowa tylko skór klasy Premium (Upholstery) obejmuje 402 kolory w 11 artykułach. Nasi odbiorcy stopniowo przyzwyczajali siebie i swoich klientów do komfortu wyboru pośród ogromnej ilości artykułów i kolorów skór. Dla wielu z nich stało się to już standardem ułatwiającym pracę, ale także podnoszącym prestiż zakładu. Skóry produkowane specjalnie na rynek polski to kolekcja Arcobaleno – 8 artykułów i 96 kolorów (www.dumapoland.pl/meblowe/).

Mastrotto Group jako wiodący producent skór naturalnych posiada bardzo rozległą pod względem asortymentowym i kolorystycznym ofertę skór galanteryjnych i obuwniczych. Dedykowanie tych skór do branży obuwniczej i galanteryjnej nie wyklucza ich wykorzystania w meblarstwie. Przy wielu gatunkach skór możliwa jest sytuacja odwrotna, tzn. wykorzystania skór „meblowych” w galanterii i obuwnictwie. Takie rozwiązania często bardzo pozytywnie wpływają na wzornictwo wyrobów. Pozwalają też na omijanie wielu ograniczeń wynikających z kurczowego trzymania się tylko określonego asortymentu skór. Warto więc pamiętać, że oprócz typowego asortymentu meblowego istnieje oferta magazynowa kolejnych 7 artykułów łącznie w 451 kolorach. Może informacja o poszukiwanej skórze znajduje się właśnie pośród skór galanteryjnych lub obuwniczych. Firma Duma Poland zachęca do kontaktu.

(ag)

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług