Największe w Polsce Targi Komponentów i Technologii Meblarskich – Furnitech 2025 w Nadarzynie – pokazały, że siła nie tkwi w skali, a w precyzyjnym dopasowaniu do potrzeb klienta. Wśród kilkudziesięciu wystawców to właśnie stoisko firmy GONDEK wyraźnie wyróżniało się na tle pozostałych – nie tylko dzięki bogactwu prezentowanej oferty, ale przede wszystkim dzięki bezpośredniemu, przemyślanemu podejściu do osób odwiedzających: stolarzy, producentów mebli i przedstawicieli branży.
GONDEK prezentuje dawno zapomniane wartości
Stoisko firmy GONDEK nie pozostawiało wątpliwości co do zasadności swojej obecności na targach. Setki drobnych, ale jakże niezbędnych w codziennej pracy komponentów meblarskich – od zaślepek i przelotek, przez ślizgacze, aż po kątowniki i zawieszki – nie tylko można było zobaczyć, ale i dotknąć, przetestować, a przede wszystkim… zabrać ze sobą. Bezpłatne próbki cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, a odwiedzający z entuzjazmem podkreślali, jak cenne są dla nich takie materiały, które pozwalają sprawdzić dopasowanie produktu w ich własnych warsztatach i zakładach. Świadczy to o otwartości do klienta oraz pełnej transparentności producenta w prezentacji swojej oferty.
GONDEK doskonale wyczuł profil odwiedzających. Dla fachowców szukających konkretnych, praktycznych rozwiązań oferta firmy była jak powrót do dawno zapomnianych, ale jakże cenionych praktyk. Nie katalogi, nie ulotki i nic nieznaczące kolorowe hasła. Żywy człowiek i konkretny produkt. Czyż nie w takim celu każdego dnia trwania targów przez ich bramki przechodzi tysiące ludzi?
Akcesoria zaprezentowano w sposób funkcjonalny, ułatwiający szybkie rozeznanie w kolorystyce, zastosowaniu i sposobach montażu. To podejście sprawiło, że stoisko odwiedzali zarówno mali wykonawcy i rzemieślnicy, jak i przedstawiciele dużych producentów mebli z Polski i z zagranicy. Taka rozpiętość profilu gości tylko potwierdza elastyczność oferty GONDEK – dopasowaną do każdej skali działalności.
W tym szaleństwie jest metoda
Nie sposób nie wspomnieć o nowości – marce GATO, którą GONDEK wprowadza na rynek jako producenta samoprzylepnych zaślepek meblowych. Również i te produkty można było zobaczyć z bliska, przetestować, dotknąć różnych faktur i struktur, a nawet od razu zabrać ze sobą, by sprawdzić je „na warsztacie”. Marka GATO dopiero startuje, ale dzięki wsparciu GONDEK już teraz zyskała spore zainteresowanie zarówno wśród detalistów, jak i dużych zakładów.
Dużym zainteresowaniem na targach spotkała się również prezentacja usługi konfekcjonowania, którą GONDEK oferuje jako integralny element oferty. Dla producentów, którzy chcą otrzymać komponenty zapakowane, opisane i gotowe do dalszej sprzedaży lub wysyłki, to realna oszczędność czasu i zasobów. Na stoisku można było zobaczyć przykładowe opakowania – wszystko przygotowane na własnej linii pakującej firmy GONDEK, gdzie możliwe jest m.in. nadrukowanie logo klienta czy kodu QR.
To, co przyciągało i zatrzymywało odwiedzających na dłużej, to przemyślane połączenie wszystkich gałęzi działalności firmy w jedno spójne doświadczenie. GONDEK nie tylko mówił, ale przede wszystkim pokazywał – co oferuje i jak działa, aby wspólnie budować.
GONDEK mówi językiem branży
Na targach Furnitech 2025 GONDEK z pewnością pokazał jedno: potrafi słuchać rynku i mówić jego językiem. Nie sili się na show – zamiast tego daje konkrety. Działa w sposób, który dla wielu firm, bez względu na skalę jest istotą biznesu: przejrzysty, elastyczny, a przede wszystkim prosty i skuteczny!