Rewolucja w wózkach silnikowych – Linde H 40-50 EVO

W każdej firmie produkcyjnej i handlowej dział logistyki nie może obejść się bez wózków widłowych. Firmy z sektora drzewnego poszukują w tym zakresie urządzeń niezawodnych, tanich w eksploatacji i wyposażonych w innowacyjne rozwiązania. Jednym z producentów wózków, które spełniają te wymagania, jest niemiecka firma Linde.

Wózek spalinowy H 40-50 EVO charakteryzuje się cechami odpowiadającymi na potrzeby branży drzewno-meblarskiej. Urządzenie to może pochwalić się udźwigiem w granicach 4000-5000 kg i jest częścią nowej, niepowtarzalnej serii, która przyczyniła się do cichej rewolucji w wózkach silnikowych.

Innowacje dla poprawy osiągów
Niektóre z cech wózka, które spowodowały rewolucję, to elastyczne mocowania masztu oraz osi, które doskonale amortyzują przedział operatora od wibracji. Wyjątkowo małe zużycie paliwa, niemalże bezobsługowa przekładnia hydrostatyczna, wyjątkowo wydajna praca oraz dwupedałowy system sterowania sprawiają, że wózek ten jest pierwszym wyborem, jeśli chodzi o płynną i precyzyjną obsługę ciężkich i obszernych ładunków. Operator pracujący w komfortowych warunkach to zmotywowany do pracy operator, a ta niepowtarzalna seria wózków zapewnia wysoki poziom intuicyjnej komunikacji pomiędzy operatorem a maszyną. To umożliwia nie tylko komfortową obsługę wózka, ale także wysoki poziom wydajności pracy. Inwestycja w tę serię wózków to gwarancja szybkiego zwrotu kosztów.

Bezpieczeństwo przede wszystkim
Kabina operatora wózka H 40-50 EVO wraz z ramą nośną tworzą bezpieczną strefę ochronną, zapewniając przy tym optymalne bezpieczeństwo i ochronę operatora. Wysoko zamontowane siłowniki przechyłu zapewniają niemalże bezwysiłkowe i płynne sterowanie przechyłem oraz doskonałą stabilność ładunku w każdych warunkach użytkowania. To unikalne rozwiązanie pozwala także na zamontowanie węższych profili masztu, zapewniając tym samym lepszą widoczność.

Każdy operator może popełnić błąd, przekroczyć fizyczne limity wózka i tym samym doprowadzić do niebezpiecznej sytuacji. Dlatego wózek H 40-50 EVO wyposażony jest w nową funkcję Curve Assist, która automatycznie redukuje prędkość na zakrętach, jeśli tylko nastąpi taka konieczność.

Osiągi – ekonomia i ekologia

Niskie zużycie paliwa, niewielka emisja spalin oraz imponująca wydajność to jedne z wielu zalet tego wózka. Silnik Diesla w technologii Common Rail montowany w standardzie. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania poziom emisji spalin jest niższy o 69% od dopuszczalnej emisji spalin obowiązującej od 2013 roku. Nowoczesny silnik i technologia napędu w połączeniu z Linde Load Control pozwalają operatorowi na wykorzystanie w pełni potencjału wózka H 40-50 EVO, uzyskując tym samym wysoką wydajność.

Silnik chroniony jest przez Linde Engine Protection System (LEPS), który również jest standardowym elementem wyposażenia nowej generacji wózków. Jeśli kluczowe parametry wózka nie są spełnione lub zostały przekroczone, na wyświetlaczu pojawi się ostrzeżenie. W krytycznych sytuacjach wózek automatycznie uruchomi funkcję „żółwiej prędkości”, zanim nastąpi uszkodzenie silnika.

Precyzyjny i niezwykle trwały hydrostatyczny system napędowy Linde uczynił wózek H 40-50 najczęściej kupowanym wózkiem w Europie. Teraz, specjalnie dla potrzeb hydrauliki podnoszenia, została zaprojektowana nowa pompa o zmiennej pojemności. Dzięki zastosowaniu tej pompy ilość obrotów silnika na minutę spadła do 1200 – nawet przy maksymalnej prędkości podnoszenia. Oznacza to, że otrzymywany jest ten sam efekt przy znacząco mniejszym wysiłku. Dzięki takiemu rozwiązaniu technologicznemu można zaoszczędzić do 28% energii.

Komfort w pracy
Wózek Linde stanowi przestronne miejsce pracy. Ergonomicznie zaprojektowana kabina zapewnia możliwie najlepszy poziom intuicyjnej komunikacji pomiędzy operatorem a maszyną. Przestronna kabina, komfortowe siedzenie z podłokietnikiem oraz intuicyjne sterowanie sprawiają, że praca staje się szybka i komfortowa. Siedzenie łatwo dopasowuje się do wagi operatora poprzez ulepszony rozkład nacisków fotela. Istnieje możliwość wyboru zawieszenia mechanicznego lub pneumatycznego. Udogodnienia zarezerwowane wcześniej dla dużych wózków są teraz dostępne jako standard w wózkach tej kategorii, zapewniając jeszcze większą wydajność i krótsze przestoje.

Nowo zaprojektowane podłokietniki z udoskonalonym Linde Load Control mogą zostać z łatwością dopasowane wedle preferencji każdego operatora za pomocą jednopunktowego mechanizmu regulacyjnego. W podłokietniku znajduje się też praktyczny schowek na portfel, klucze, telefon komórkowy itp.

Niezawodność i wydajność
Wózek H 40-50 EVO sprawdza się w trudnych warunkach. Odizolowanie od siebie masztu, ramy, osi napędowej i skrętnej ogranicza wstrząsy i wibracje. Zwarte, spawane w oparciu o współczesną robotykę podwozie jest zaprojektowane w sposób zapewniający maksymalną wytrzymałość. Tłumiące, bezobsługowe mocowania osi oraz siłowników przechyłu skracają czas przestojów i koszty eksploatacji.

50 lat ciągłej optymalizacji oryginalnego systemu hydraulicznego Linde owocuje skuteczną i efektywną, pod względem kosztów, pracą. Oryginalny, hydrostatyczny napęd Linde, w przeciwieństwie do napędu mechanicznego, przekazuje moc poprzez zamknięty obieg oleju, a ciśnienie oleju rozprowadza równomiernie siły bezpośrednio na dwa silniki kół napędowych. To właśnie napędowi hydrostatycznemu pojazdy Linde zawdzięczają swoją czułość i wydajność. W tej sytuacji mechanizm różnicowy staje się zbędny, podobnie jak sprzęgło i skrzynia biegów. Hamulce również nie są potrzebne – jazdą do przodu lub do tyłu sterują dwa oddzielne pedały przyspieszenia. Wózek hamuje w momencie zwolnienia przez operatora pedału przyspieszenia. W rezultacie czas pracy jest zoptymalizowany, wydajność się zwiększa, a koszty utrzymania pozostają niskie.

Najważniejsze innowacje zastosowane w wózkach H 40-50 EVO
– W standardzie silnik w najnowszej technologii, który zapewnia wartości emisji spalin znacznie poniżej rygorystycznych norm obowiązujących od 2013 roku.
– Nowa pompa tłoczkowa o zmiennej pojemności emituje jeszcze mniej hałasu. Pompa pozwala na oszczędność paliwa na poziomie 10-28%.
– System Curve Assist to automatyczna redukcja prędkości na zakrętach.
– W standardzie Linde Engine Protector System zapobiega zniszczeniu silnika i redukuje koszty przestojów wózka.
– Ergonomiczne miejsce pracy wraz z nowej generacji fotelem z podłokietnikiem.

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług