W grudniu 2016 roku IKEA uruchamia pierwszy Punkt Odbioru Zamówień w centrum handlowym TURAWA Park w Zawadzie k. Opola. Punkt Odbioru Zamówień to kolejny etap realizacji strategii sprzedaży, dzięki której klienci firmy IKEA będą mogli dokonać zakupu mebli kiedy, gdzie i jak lubią. Punkt odbioru to miejsce, gdzie klienci będą mogli odebrać wcześniej zamówione i opłacone meble. Zamówienie można złożyć na stronie internetowej www.ikea.pl/mebleprzezinternet lub telefonicznie.
Pierwszy Punkt Odbioru Zamówień IKEA w Polsce
To rozwiązanie, które IKEA wprowadza na polski rynek po raz pierwszy. Firma chce dokładnie poznać oczekiwania klientów i dostosować do nich dalszy rozwój naszej sprzedaży wielokanałowej. Dlatego początkowo otwierany jest Punkt Odbioru Zamówień w jednym mieście – Opolu, do którego meble będą dowożone ze sklepu IKEA we Wrocławiu. Miejsce będzie przeznaczone wyłącznie do wydawania zamówionych i opłaconych już mebli.
Dostawy
Dostawy do Punktu Odbioru będą odbywały się codziennie. Klient otrzyma informacje od kiedy i do kiedy może odebrać meble.
Godziny otwarcia
Punkt Odbioru Zamówień IKEA będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 09:00-21:00 oraz w niedziele w godzinach 10:00-20:00.
Kolejne Punkty Odbioru Zamówień
W przyszłości IKEA planuje otwarcie kolejnych zewnętrznych punktów odbioru. O szczegółach będzie informować na bieżąco.
.