interzum 2021 – odbędzie się tylko w internecie

interzum 2021 odbędzie się 4-7 maja 2021 r. tylko jako wydarzenie czysto cyfrowe. „To, czego teraz potrzebują nasi wystawcy, to pewność planowania. Biorąc pod uwagę, że sytuacja pandemiczna rozwija się tak dynamicznie, będąc w ścisłej współpracy z branżą, zdecydowaliśmy się zorganizować targi interzum jako wydarzenie czysto cyfrowe. Celowo zaprojektowaliśmy koncepcję targów, która pozwoli nam w dowolnym momencie przejść z wersji hybrydowej na cyfrową ”- mówi o tej decyzji Oliver Frese, dyrektor operacyjny Koelnmesse .

 

interzum@home

„Dzięki naszemu rozwiązaniu cyfrowemu interzum@home oferujemy dostawcom z branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz bardzo atrakcyjną platformę do prezentowania ich innowacji na globalnej scenie cyfrowej, którą bez wątpienia można uznać za najnowocześniejsze” – kontynuuje.

„W tych niezwykłych czasach oferta interzum@home firmy Koelnmesse tworzy nam optymalny sposób na wypełnienia luki do czasu interzum 2023. To bardzo mile widziane ze strony branży. Platforma cyfrowa umożliwia nam prezentowanie naszych produktów i innowacji szerokiemu gronu odbiorców, a tym samym osiągnięcie maksymalnego zasięgu, nawet jeśli z pewnością nie zastąpią one targów fizycznych ”- mówi dr Andreas Hettich, przewodniczący komitetu doradczego interzum. Hettich, Blum, Häfele i Vauth-Sagel, pierwsi liderzy rynku już ogłosili, że będą prezentować swoje nowe produkty cyfrowo na interzum@home.

Jako wiodące międzynarodowe targi dla branży dostawców i thinktank dla sektora wyposażenia wnętrz, interzum@home zapewnia firmom infrastrukturę i charakter wydarzenia, których potrzebują, aby obserwować aktualne trendy i definiować fundamentalne zmiany strukturalne w sektorze i społeczeństwie. Jednak przede wszystkim jest to właściwe miejsce do generowania biznesu jutra i rozwijania go na pojutrze – zgodnie z naczelną zasadą interzum: „Wspólne tworzenie przestrzeni życiowej jutra”.

Przestrzeń na przyszłość: narzędzia cyfrowe zapewniają maksymalny zasięg

Celem platformy cyfrowej jest maksymalizacja ogólnego zasięgu w obecnej sytuacji: rozwijanie nowych kontaktów międzynarodowych jest równie ważne, jak utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami. „W przyszłości zasięg cyfrowy stanie się nowym i dodatkowym kryterium sukcesu dla wszystkich naszych targów” – mówi dyrektor interzum Maik Fischer. „W bardzo dużym stopniu interzum@home żyje z sieci i służy do nawiązywania kontaktów: daje wystawcom i odwiedzającym możliwość zidentyfikowania, na przykład, właściwej osoby do ich osobistego biznesu spośród wszystkich biorących udział. Discovery Graph to wizualne, bardzo proste, zabawne i interaktywne narzędzie do znajdowania odpowiednich kontaktów i firm – za pośrednictwem sieci, kontaktów osobistych lub dopasowania do określonych zainteresowań ”- kontynuuje Fischer.

Jednak oprócz sieci, interzum@home będzie oczywiście koncentrować się również na produktach i spostrzeżeniach z nimi związanymi. Cyfrowy salon wystawców, występy na Scenie Produktu, okrągłe stoły i wirtualne kawiarnie to tylko niektóre z wielu możliwości prezentacji produktów i rozwiązań, wiedzy i trendów. Nawet w obliczu pandemii koronowirusa gwarantuje to, że interzum dotrze do globalnej publiczności – a zatem także do decydentów i liderów opinii na wszystkich kontynentach na Ziemi.

 

Cyfrowe pakiety uczestnictwa już są dostępne

Przez najbliższe tygodnie zespół targowy będzie między innymi prowadził webinaria z pokazami na żywo dla różnych rynków, aby zaprezentować funkcjonalności i możliwości platformy cyfrowej. Ponadto na stronie interzum można znaleźć mnóstwo informacji o wszystkich aspektach interzum@home. Zespół interzum zapewni możliwie najlepsze wsparcie i pomoc wszystkim firmom uczestniczącym w interzum@home we wdrożeniu optymalnej prezentacji.

 

(jz)