Interprint zdobywcą dwóch nagród za koncept „Into Spaces”

Ogromne wyróżnienie dla Interprint GmbH, które otrzymało dwie nagrody za koncept „Into Spaces” od organizacji Art Directors Club for Germany (ADC). Podczas 51 edycji wydarzenia ADC Competition and Festival w Hamburgu spółka Interprint jako jedyna otrzymała nagrodę w kategorii „Event / Corporate Eventy”. Koncept „Into Spaces” nagrodzono drugą nagrodą „Srebrnym Gwoździem” w kategorii „Komunikacja w przestrzeni — tymczasowa praca związana z marką”. „Into Spaces” to tytuł i główny temat wydarzenia Interprint Furniture Days 2014, warsztatów ukierunkowanych na trendy, odbywających się każdego roku pod innym mottem w siedzibie firmy Interprint w Arnsbergu w Niemczech. W ramach warsztatów Furniture Days firma Interprint angażuje swoich klientów we wczesne etapy rozwoju nowych dekorów.

Nagroda ADC to dowód najwyższego uznania w kreatywnym świecie. Nadzwyczajnym sukcesem dla producenta dekorów dostarczającego półprodukty do przemysłu, było otrzymanie nagrody za kreatywność. Dekory Interprint wykorzystywane są na powierzchniach produktów drewnopochodnych, mebli i podłóg laminowanych. Dla porównania: w kategorii „Komunikacja w przestrzeni — tymczasowa praca związana z marką” po nagrodzie Srebrnego Gwoździa dla firmy Interprint, przyznano nagrodę dla marki Audi za stoisko wystawiennicze na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas.

Różne podejścia do terminu „przestrzeń”
Motto „Into Spaces” podejmuje kwestię tworzenia atmosfery w przestrzeni lub pomieszczeniu oraz wpływu dekorów na nią. Termin „przestrzeń” rozumie się nie tylko w sposób fizyczny, ale również wieloaspektowy — na przykład z perspektywy społecznej, akustycznej lub kulturowej w formie przestrzeni prywatnej, dźwiękowej i językowej. Niezwykła realizacja scenariuszy pomieszczeń w siedzibie firmy w Arnsbergu przyciągnęła na Furniture Days jesienią 2014 roku przedstawicieli 175 przedsiębiorstw z międzynarodowych sektorów mebli i produktów drewnopochodnych.

„Kreatywność powstaje poprzez kwestionowanie zwykłych perspektyw i toku myślenia” — powiedział Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. rozwoju dekorów i marketingu w grupie Interprint — „a koncept «Into Spaces» jest tego odzwierciedleniem”. Interprint nie ogranicza się do roli dostawcy i chce oferować swoim klientom pomysły oraz służyć jako partner do kreatywnych dyskusji. „Warsztaty Furniture Days nie opierają się na wykładach; to wydarzenie, którego celem jest dialog i interakcja” — stwierdził Figliuzzi. Nagrody ADC i rosnąca popularność wydarzenia Furniture Days, które odbyło się po raz ósmy jesienią 2014 roku, potwierdzają koncepcję Interprint.

Jego partnerzy mieli decydujący wkład w sukces firmy. Ogólny pomysł i architekturę opracowało biuro architektoniczne DIIIP z Kolonii. Koncept graficzny projektu „Into Spaces” stworzyła Lamoto Design Agency, która również znajduje się w Kolonii. Dźwięki i media wykorzystane w instalacjach „Into Spaces” pochodzą od dostawcy usług audiowizualnych Warped Type z Düsseldorfu.

Źródło: PROFUNDO PR

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług