Nagroda ADC to dowód najwyższego uznania w kreatywnym świecie. Nadzwyczajnym sukcesem dla producenta dekorów dostarczającego półprodukty do przemysłu, było otrzymanie nagrody za kreatywność. Dekory Interprint wykorzystywane są na powierzchniach produktów drewnopochodnych, mebli i podłóg laminowanych. Dla porównania: w kategorii „Komunikacja w przestrzeni — tymczasowa praca związana z marką” po nagrodzie Srebrnego Gwoździa dla firmy Interprint, przyznano nagrodę dla marki Audi za stoisko wystawiennicze na targach Consumer Electronics Show (CES) w Las Vegas.
Różne podejścia do terminu „przestrzeń”
Motto „Into Spaces” podejmuje kwestię tworzenia atmosfery w przestrzeni lub pomieszczeniu oraz wpływu dekorów na nią. Termin „przestrzeń” rozumie się nie tylko w sposób fizyczny, ale również wieloaspektowy — na przykład z perspektywy społecznej, akustycznej lub kulturowej w formie przestrzeni prywatnej, dźwiękowej i językowej. Niezwykła realizacja scenariuszy pomieszczeń w siedzibie firmy w Arnsbergu przyciągnęła na Furniture Days jesienią 2014 roku przedstawicieli 175 przedsiębiorstw z międzynarodowych sektorów mebli i produktów drewnopochodnych.
„Kreatywność powstaje poprzez kwestionowanie zwykłych perspektyw i toku myślenia” — powiedział Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. rozwoju dekorów i marketingu w grupie Interprint — „a koncept «Into Spaces» jest tego odzwierciedleniem”. Interprint nie ogranicza się do roli dostawcy i chce oferować swoim klientom pomysły oraz służyć jako partner do kreatywnych dyskusji. „Warsztaty Furniture Days nie opierają się na wykładach; to wydarzenie, którego celem jest dialog i interakcja” — stwierdził Figliuzzi. Nagrody ADC i rosnąca popularność wydarzenia Furniture Days, które odbyło się po raz ósmy jesienią 2014 roku, potwierdzają koncepcję Interprint.
Jego partnerzy mieli decydujący wkład w sukces firmy. Ogólny pomysł i architekturę opracowało biuro architektoniczne DIIIP z Kolonii. Koncept graficzny projektu „Into Spaces” stworzyła Lamoto Design Agency, która również znajduje się w Kolonii. Dźwięki i media wykorzystane w instalacjach „Into Spaces” pochodzą od dostawcy usług audiowizualnych Warped Type z Düsseldorfu.
Źródło: PROFUNDO PR
.