Interprint zdobywa iF Design 2015

Międzynarodowa drukarnia papieru dekoracyjnego z siedzibą w Arnsbergu stosuje swoją filozofię designu i reakcje na nią są bardzo pozytywne: Stosowana przez Interprint koncepcja komunikacji „Points of View” zdobyła prestiżową nagrodę iF Design 2015 w kategorii „Tożsamość marki”.

„To wspaniale, że udało się ją zdobyć drugi rok z rzędu! To wielkie wyróżnienie dla naszej pasji w prezentowaniu motto Interprint w zakresie designu każdego roku na nowo” – powiedział z zadowoleniem Salvatore Figliuzzi, dyrektor ds. rozwoju dekorów i marketingu, dzieląc się radością z sukcesu z całym zespołem Interprint. Koncepcja designu „Points of View” 2014 jest oparta na założeniu, że każdy ma swój punkt widzenia, ale jednocześnie każdy pragnie otrzymywać nowe inspiracje. Wymiana informacji z partnerami – ekspertami w branży meblarskiej i produktów drewnopochodnych – jest zatem dla Interprint bardzo ważna. Znajomość aktualnych trendów, innowacyjnych technologii i zmian na rynku ułatwia wspólne rozwijanie produktów, które będą odnosić sukcesy.

Koncepcja „Points of View” oznacza nową perspektywę oraz zintegrowaną koncepcję komunikacji, którą Interprint w sposób spójny i przekonujący wdrożył na szeroką skalę – od Interprint Furniture Days 2013 do wszystkich materiałów drukowanych i zamieszczanych w sieci oraz koncepcji stoiska na targach ZOW 2014. Nawet fasada Centrum Designu Interprint w Arnsbergu otrzymuje co roku nowy wygląd, zgodny z aktualnym motto.

Powtarzającym się motywem graficznym była taśma samoprzylepna, oznaczająca wiele punktów widzenia i odzwierciedlająca analizę różnych perspektyw. Idea ta znajduje odzwierciedlenie w Księdze Trendów Interprint 2014/2015, która łączy dekory z cytatami odnoszącymi się do nowych sposobów myślenia. Księgę można obracać i przekręcać, dzięki czemu oglądający może odkrywać jej zawartość z różnych perspektyw.

Koncepcję „Points of View” wdrożono w postaci architektonicznej w koncepcji stoiska na targi ZOW 2014. Z zewnętrznej strony pochyłe, ale geometryczne sekcje wystawowe z powierzchniami pokrytymi dekorami, na które można było nie tylko popatrzeć, ale również ich dotknąć, przyciągały uwagę odwiedzających. Wewnątrz stoiska odwiedzający mogli odkryć designerskie lustrzane meble w zakreskowanych niszach lub poddać się pozornej obserwacji przez kamery. Była to osobliwa „zmiana perspektyw”.

Dzięki swojej koncepcji designu, Interprint stworzył prawdziwą „tożsamość marki” – sięgającą od małych zaproszeń do obszernych stoisk wystawowych. Doceniło ją również jury prestiżowego konkursu designu, skupiające 53 sędziów z 20 krajów. Podczas przyznawania tegorocznej nagrody iF Design, jury oceniło 4783 zgłoszeń od 2102 uczestników z 53 krajów. Nagroda iF jest jednym najbardziej prestiżowych wyróżnień w dziedzinie designu w Niemczech.

Więcej informacji na stronie: ifdesign.de

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług