HettichXperiencedays 2021

To przełomowy moment w historii firmy Hettich. Mimo pandemii producent zamierza dotrzeć do wszystkich klientów i partnerów na całym świecie, organizując bezprecedensowy w branży, hybrydowy event 2021 roku – HettichXperiencedays.

Od czasu pandemii planowanie udziału w jakichkolwiek targach z branży było utrudnione. Czy gdzieś będzie nowy lockdown? Czy klienci nie będą chcieli lub mogli uczestniczyć w targach?

Jak możemy najlepiej chronić zdrowie pracowników, klientów i partnerów, skoro jeszcze nie ma szczepionki? Również w firmie Hettich podczas ostatnich miesięcy zadawano sobie te same pytania. Ostatecznie podjęto decyzję! Odpowiedź brzmi – HettichXperiencedays!

Dynamiczna platforma hybrydowa zapewnia elastyczność!

W przyszłym roku Hettich będzie pierwszą firmą z branży, która zorganizuje event, jakiego jeszcze nie było. Jako twórca platformy produktowej firma zamierza przenieść jej zalety na to wydarzenie i nadać mu nowy format. Wszystkie komponenty mogą być połączone w ramach jednej platformy.

„Aczkolwiek tak długo, jak rozwój wydarzeń pozostaje nieprzewidywalny, naszym głównym celem jest zminimalizowanie ryzyka dla wszystkich partnerów rynkowych. Dzięki naszym HettichXperiencedays dajemy jasny komunikat na 2021 rok. Ta nowa, dynamiczna platforma eventowa jest rewolucyjna dla naszej branży. W niepewnych czasach możemy zaoferować wszystkim uczestnikom dużą elastyczność i w ten sposób zmaksymalizować zasięg. Zapraszamy naszych klientów i partnerów na całym świecie do przyłączenia się do nas w 2021 roku – zapewniamy niezwykłe doświadczenia!” – oznajmia Hettich Managing Director Uwe Kreidel.

Dłuższy czas trwania – eventy na całym świecie

Wydarzenia w ramach HettichXperiencedays na całym świecie będą trwały kilka tygodni – od wiosny 2021 roku – jako całościowy program hybrydowy. Oprócz fizycznej prezentacji nowych produktów oraz możliwości zobaczenia show na miejscu dostępnych będzie mnóstwo wirtualnych formatów z ekscytującymi występami na żywo.

W 2021 roku będzie to atrakcyjna, nowoczesna formuła komunikacji informacji, inspiracji, różnorodnych elementów i form przekazu w firmie Hettich na całym świecie. „Nasza nowa platforma eventowa zawiera obfitość atrakcyjnych modułów, które można łączyć na różne sposoby. Przy wsparciu międzynarodowych zespołów sprzedaży możemy zaoferować zindywidualizowany program dla każdej grupy docelowej przez cały czas trwania eventu” – wyjaśnia Kreidel. „Pomimo Covid-19 daje nam to możliwość intensywnego zaangażowania w kontakt z naszymi klientami i partnerami ze wszystkich rynków regionalnych i zainspirowania ich naszymi rozwiązaniami – zarówno offline na miejscu lub online, zgodnie z preferencjami”.

W ciągu kilku ostatnich miesięcy firma Hettich intensywnie pracowała nad przygotowaniami do 2021 roku, ale jeszcze dużo zostało do zrobienia. W przedsiębiorstwie panuje jednak prawdziwy duch optymizmu.

Firma Hettich została założona w 1888 roku i jest dziś jednym z największych i odnoszących największe sukcesy producentów okuć meblowych. Ponad 6700 pracowników w prawie 80 krajach pracuje razem nad rozwojem inteligentnej technologii do mebli. Na tej podstawie Hettich inspiruje ludzi na całym świecie i jest cennym partnerem w przemyśle meblarskim, handlu detalicznym i rzemiośle. Marka Hettich jest synonimem spójnych wartości: jakości i innowacyjności. Pomimo swojej wielkości i międzynarodowego znaczenia przedsiębiorstwo pozostaje firmą rodzinną. Niezależność od inwestorów pozwala producentowi kształtować swoją przyszłość w sposób humanitarny i zrównoważony.

Hettich Managing Director Uwe Kreidel: „Dzięki HettichXperiencedays 2021 naszą ambicją jest zorganizowanie najwyższej jakości eventu hybrydowego, o którym będą długo mówić nie tylko nasi klienci”.  Fot. Hettich

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług