Grupa IMA Schelling świętowała 10. rocznicę istnienia – na targach Ligna 2025

Każdy, kto liczył na klasyczny park maszynowy na stoisku firmy IMA Schelling na targach Ligna 2025, został zaskoczony. Firma w tym roku celowo powstrzymała się od prezentacji ciężkiej technologii. Zamiast tego zaproponowała: przestrzeń do dialogu, modele do dotknięcia oraz cyfrowe wizje do doświadczenia. Zostało to dobrze przyjęte przez klientów, partnerów i ciekawskich gości z całego świata.

 

Pięć dni targów, setki dyskusji, kontakty międzynarodowe – szczególnie pracowitymi dniami dla IMA Schelling były: poniedziałek, wtorek i środa. W czwartek i piątek było trochę spokojniej, ale w sam raz na pogłębiony dialog.

Prezentacja targowa bez maszyn nie była przypadkiem. „Oczywiście, tym razem świadomie podjęliśmy decyzję o wyjeździe na targi Ligna bez dużych maszyn” – wyjaśnia Christoph Geiger, dyrektor zarządzający grupy IMA Schelling. „Na nasz występ w roku jubileuszowym opracowaliśmy zupełnie nową koncepcję targów z licznymi atrakcjami, które zachwyciły zarówno klientów, jak i odwiedzających”. Producent skupił się na personalnej wymianie informacji, która charakteryzowała się profesjonalną głębią i cennymi impulsami.

Vision System firmy IMA Schelling okazał się jedną z atrakcji targów. System kamer cyfrowych trafił dokładnie w potrzeby odwiedzających, którzy obecnie szukają nowych sposobów optymalizacji produkcji. Również prezentowane na targach modele 3D zakładów produkcyjnych spotkały się z pozytywnym odzewem odwiedzających. Miniaturowe systemy pokazywały pomyślnie zrealizowane projekty i doskonale, namacalnie, unaoczniały złożone procesy produkcyjne. Eksperci firmy wyjaśniali wszystkim zainteresowanym wdrożone rozwiązania automatyzacji i omawiali zastosowane koncepcje.

Na targach można było zobaczyć także nową aplikację Sales-Assist. Jest to oprogramowanie stworzone specjalnie do celów sprzedaży, dobrze funkcjonujące z monitorem dotykowym. Umożliwia ono w nowoczesny, interaktywny sposób prezentację oferowanych rozwiązań. Doskonale sprawdza się w czasie spotkań targowych.

Przez wszystkie pięć dni targów na stoisku panował duch filozofii United Engineering+ firmy IMA Schelling. Idea ta oznacza współtworzenie, słuchanie, zrozumienie i realizację opartą na partnerstwie – zawsze w oparciu o konkretne potrzeby klientów i partnerów.

Maximilian Lehner, dyrektor zarządzający IMA Schelling Group, podsumowuje tegoroczne wystąpienie słowami: „Chcieliśmy jakości, a nie ilości – i dostarczyliśmy. Te targi pokazały po raz kolejny, że potrafimy zaimponować innowacyjnymi pomysłami i autentycznością”.

Targi Ligna 2025 przyniosły firmie IMA Schelling wiele nowych impulsów, pomysłów, konkretnych zapytań projektowych oraz poczucie, że bezpośredni, szczery dialog liczy się bardziej niż efektowność wystawy.

https://www.imaschelling.com/pl/

(opr. jz)

Fot. IMA Schelling

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług