FastCut – rozkrój w chmurze

Firma AGMAsoft od 25 lat tworzy i wdraża kompleksowe systemy do zarządzania i optymalizacji rozkroju płyt meblowych. Najnowszy i najbardziej rozbudowany, bo dwusegmentowy, jest FastCut. To nowoczesny system o uniwersalnym wykorzystaniu (B2B, B2C, e-commerce), który można łatwo zintegrować z własną stroną internetową oraz zewnętrznymi programami typu ERP, CAD/CAM i Excel.

 

Składa się on z dwóch elementów – serwisu internetowego, dostępnego dla klientów składających zamówienia online oraz z aplikacji Order Manager instalowanej na dowolnych stacjach w firmie realizującej usługi dla stolarzy. FastCut jest zatem kompleksowym narzędziem do zamawiania formatek, obsługi klienta oraz zarządzania produkcją. Zapewnia szerokie możliwości przedsiębiorstwom poszukującym efektywnych rozwiązań na pozyskanie klientów i prezentację swojej oferty.

Mobilność

FastCut to system, który obsługuje się przez przeglądarkę internetową. Przyjęcie takiego rozwiązania jest bardzo wygodne i elastyczne w użyciu. Pozwala na łatwy dostęp do oprogramowania z różnych urządzeń, niezależnie od miejsca. Nie ma też potrzeby instalacji żadnych dodatkowych komponentów. Dane są przechowywane w chmurze, dzięki czemu zarządzanie zleceniami jest możliwe wszędzie, gdzie mamy dostęp do internetu. Oczywiście system pracuje cały czas, pozwalając składać zamówienia na formatki w dowolnym momencie.

Każdy produkt w systemie jest przedstawiony w formie graficznej. Klient widzi informacje o jego cenie i statusie (nowość, promocja, wyprzedaż). W łatwy sposób można sprawdzić dostępność produktów, dzięki czemu unikamy zamawiania wyrobów niedostępnych czy wyprzedanych.

Zamówienie on-line

Tworzenie elektronicznych zleceń zaprojektowano tak, by były one jak najbardziej przejrzyste, elastyczne i kompleksowe. W jednym zamówieniu można wybrać różne materiały i akcesoria, co zapewnia pełną obsługę potrzeb danego klienta.

Zamawiający określa rodzaj materiału, wymiary oraz ilości formatek do wycięcia, podaje ich opis, definiuje także sposób wykończenia krawędzi. Może także zlecić szereg obróbek specjalistycznych, między innymi takich, jak: operacje na narożnikach (skos, zacięcie prostokątne, łuk wypukły i wklęsły), nutowanie formatek, wiercenie oraz operacje CNC. Ten szeroki wachlarz opcji dodatkowych pozwala zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

W trakcie składania zamówienia wyświetlany jest dokładny widok techniczny oraz podgląd formatek. Możliwość wprowadzania własnych oznaczeń i uwag do zamówień zapewnia precyzyjną komunikację i pozwala unikać nieporozumień. Poza tym do każdej formatki jest możliwość dodania załącznika. Mogą to być rysunki techniczne, zdjęcia lub inne elementy, które doprecyzują kwestie produkcyjne.

Poza tym określa się termin realizacji, sposób dostawy oraz płatności. Można uściślić także, w jaki sposób mają być zagospodarowane odpady powstałe w trakcie obróbki.

FastCut umożliwia także tworzenie zestawów produktów lub usług, które można przy kolejnych zleceniach dodawać do listy formatek do rozkroju w dowolnej ilości i konfiguracji. Jest to bardzo wygodne i ułatwia pracę.

Na koniec, w podsumowaniu zamówienia, otrzymujemy podgląd najbardziej optymalnego rozkroju dla wybranego materiału.

Wycena i realizacja

Na podstawie wprowadzonych danych system szybko dokonuje wyceny. Uwzględnia przy tym wszystkie wprowadzone czynniki: wymiary, ilość, użyte materiały czy dodatkowe operacje. Po akceptacji ceny zlecenie jest wysyłane do realizacji. Podsumowanie złożonego zamówienia wraz z rozliczeniem można wydrukować. Inne dokumenty do pobrania są uzależnione od firmy, która będzie realizować zlecenie. Z wykonawcą klienci mogą kontaktować się poprzez dodawanie wiadomości. Taki kanał komunikacyjny bardzo ułatwia rozwiązywanie ewentualnych problemów lub umożliwia udzielanie dodatkowych informacji.

Importowanie i eksportowanie danych

Producent oprogramowania zadbał o ułatwienia w zarządzeniu danymi. FastCut pozwala na import formatek z innych zamówień, można też eksportować formatki do pliku, co pozwala bezproblemowo przenosić informacje między różnymi systemami. Pracę można usprawnić poprzez integrację oprogramowania z systemami ERP oraz import danych z systemów zewnętrznych typu CAD/CAM, Excel.

Panel klienta

Mamy tu przede wszystkim dostęp do historii zamówień. Podgląd rzeczywistego postępu realizacji i statusu danego zlecenia pozwala szybko reagować w razie powstawania opóźnień. Umożliwia także, w zależności od etapu realizacji, na dokonywanie zmian w zamówieniu. Poza tym mamy pełne filtrowanie i sortowanie złożonych zleceń, dzięki czemu szybko odnajdujemy potrzebne informacje. Ułatwia to szczególnie pracę z wieloma zleceniami realizowanymi w jednym czasie.

W panelu klienta definiujemy także preferowany punkt produkcyjny, który ma przyjmować i realizować zamówienia na formatki.

https://agmasoft.pl/

(jz)

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług