Site icon 4woodi

Ponad 100 tysięcy wózków widłowych

Firma HELI jest największym indywidualnym producentem czołowych wózków widłowych na świecie pod względem wolumenu produkcji. Produkuje ponad 100 tysięcy wózków widłowych, które sprzedaje w 150 krajach na 5 kontynentach. Zatrudnia ponad 7000 pracowników, a jej fabryki zajmują powierzchnię 1000 ha. Te imponujące wyniki dotyczące ilości idą w parze z najwyższą jakością sprzętu. Podzespoły do wózków w większości powstają w fabrykach należących do koncernu, co w tej branży jest ewenementem.

 

Heli Polska jest obecna na rynku Polskim z szeroką ofertą produktową, zbudowana została baza serwisowa licząca 16 oddziałów, oferująca profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów użytkujących wózki marki HELI. Dział serwisu jest partnerem w codziennej obsłudze technicznej w zakresie diagnostyki oraz napraw.

Oprócz wsparcia technicznego firma oferuje usługi doradcze, ukierunkowane na potrzeby klientów dla optymalnego doboru sprzętu do wymagań przeładunkowych, co jest niezwykle ważne również z ekonomicznego punktu widzenia. Wielu użytkowników nie zdaje sobie w pełni sprawy z tego, jak istotne jest odpowiednie dobranie sprzętu, a przecież gdy jest on przeciążany to pracuje mniej efektywnie i jest bardziej awaryjny, z kolei „przewymiarowany” generuje niepotrzebne koszty eksploatacyjne.

Oferta wózków marki HELI jest bardzo szeroka, obejmuje ponad 150 modeli o odpowiednio dobranych parametrach technicznych, pozwalających na precyzyjne dobranie odpowiedniego sprzętu do określonych operacji. Wózki widłowe posiadają homologacje i dokumentację do odbioru UDT, spełniają wszystkie wymagania określone ustawami i regulacjami obowiązującymi na naszym rynku. HELI Polska oferuje wózki we wszystkich możliwych opcjach i konfiguracjach, ergonomiczne i bezpieczne, z maksymalnie uproszczoną obsługą, dzięki czemu są one łatwe w codziennej eksploatacji. Doceniły to znane na całym świecie firmy, które w codziennej pracy wykorzystują sprzęt Heli. Są to m.in.: FedEx, Unilever, Pepsi Cola, ArcelorMittal, a nawet Formuła 1.

Fot. MTL Asco

 

Exit mobile version