Kolejne Orły Tygodnika „Wprost” wręczono we wtorek, 26 czerwca, na uroczystej gali we Wrocławiu. Tytuł Orła Wprost otrzymała firma Pfleiderer Group S.A., wyróżniając się tym samym na tle przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego.
Orły Tygodnika „Wprost” to nagroda dla firm, które w ciągu ostatnich trzech lat osiągnęły najwyższy średni zysk netto i największy średni procentowy wzrost zysku netto. Zestawienie pozwala nagrodzić zarówno największe przedsiębiorstwa, jak i te, które najbardziej dynamicznie powiększają swoje zyski. Dodatkowe warunki, jakie muszą spełnić firmy ujęte w zestawieniu to całkowity brak strat, odpowiednia rentowność oraz czyste konto w bazach nierzetelnych płatników. Na tle firm z województwa dolnośląskiego wyróżniło się ponad trzydzieści przedsiębiorstw, w tym również Pfleiderer Group S.A.. W imieniu firmy nagrodę odebrała Bożena Wróblewska, Global Director of Marketing Communication and PR Pfleiderer Group S.A.
Aktualna, wysoka pozycja firmy związana jest z wdrożeniem nowej, pozytywnie ocenianej na rynku strategii rozwoju Grupy. Działanie zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu oraz inwestycje w nowe rozwiązania w obszarze technologii przez firmę Pfleiderer Group S.A. po raz kolejny zostały docenione przez specjalistów. Tym razem Orłem Wprost.
Zestawienie zostało przygotowane przez redakcję tygodnika „Wprost” we współpracy z firmą Bisnode. Honorowy patronat „Orłom” udzieliły m.in. takie urzędy, jak Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Partnerem strategicznym Orłów Tygodnika „Wprost” jest PKO Bank Polski. Projektowi partnerują także Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (promotor kampanii „Polska Smakuje”), Centrum Projektów Europejskich oraz Bisnode.