Znamy laureatów Superbrands 2016/2017!

16 listopada 2016 r. ogłoszono wyniki procesu Certyfikacji XI już edycji Superbrands Polska nagrody przyznawanej najsilniejszym markom. Warto zaznaczyć,  że certyfikatu tego nie można kupić, a zdobywają go jedynie brandy, które w opinii ekspertów zajmują wiodącą pozycję na rynku. Dodatkowo muszą one pozytywnie przejść badania opinii konsumentów, przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Organizatorzy i „Rada Marek” Superbrands wybierają ponad 2000 firm, które przystępują do konkursu i mają szanse na zdobycie tytułu. W tym roku zaszczytne miano Superbrands 2016/2017 przyznano m.in. markom Dekoral i Drewnochron z grupy PPG Deco Polska.

Plebiscyt marek Superbrands organizowany jest w Polsce od dwunastu lat. Inicjatywa ta powstała 20 lat temu w Wielkiej Brytanii i cieszy się dużą popularnością na całym świecie. W plebiscycie tym za najcenniejszy uznawany jest głos konsumenta i opinia niezależnych ekspertów.

Czujemy się bardzo wyróżnieni. Fakt, że nie tylko eksperci branży, lecz także konsumenci zaufali i pozytywnie ocenili nasze produkty, sprawia, że czujemy sens i wynagrodzenie naszej pracy. Głównym celem PPG jest to, aby poprzez szereg działań odpowiedzieć na wszelkie oczekiwania i potrzeby klientów. Kiedy dowiadujemy się o nagrodzie, która docenia te starania i jest obiektywną oceną jakości, rozpoznawalności i rekomendacji, nie posiadamy się z radości. Jesteśmy dumni i wdzięczni za tegoroczne nagrody Superbrands 2016/2017 przyznane naszym markom Dekoral i Drewnochron – komentuje Aldona Slapa, menedżer marki Dekoral, z grupy PPG Deco Polska Sp. z o.o.

Konkurs Superbrands składa się z dwóch etapów. Pierwszy z nich to ankieta konsumencka, która przeprowadzona jest przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. Pytania przygotowane są w oparciu o rozpoznawalności marki, jakości produktu, rekomendacji i wskaźników doświadczenia klienta. Badania dokonywane są metodą CAWI na próbie 15 tys. konsumentów. Na jej podstawie selekcjonuje się najlepsze marki w konkretnych kategoriach. W kolejnym, drugim i ostatnim etapie „Rada Marek” Superbrands dokonuje ostatecznej oceny kandydatów do tytułu. Kryteriami tej sekcji są spójność, unikatowość oraz przejrzystość marek.

Rada Marek” złożona z gremium ekspertów branży brandingu, PR-u, marketingu, badań, strategii, reklamy, przyglądają się uważnie wszystkim kandydatom i opiniom konsumentów, aby wybrać tylko te, które prawdziwie wyróżniły się w wyznaczonych kategoriach. W tegorocznej edycji pod uwagę wzięto wyznaczniki, takie jak: znajomość marki, jakość produktów, popularność marki, wielkość przedsiębiorstwa, profil i wskaźnik rekomendacji oraz wskaźniki customer experience.

– Marka Drewnochron swoje działania skupia na jakości produktu, ale przykłada również dużą wagę do pozytywnego przekazu wizerunkowego. Fakt, że ikony brandingu w Polsce uznali Drewnochron za jedną z największych i najprężniej rozwijających się marek w kraju, dodaje nam jeszcze większej motywacji do dalszej pracy.- dodaje Kamila Adamczyk-Fojt, Brand Manager marki Drewnochron.

Organizacja Superbrands realizuje badania konsumenckie w 80 krajach. To jedyna taka niezależna jednostka rozpowszechniająca ideę brandingu poprzez badania studiów przypadku, identyfikacje i nagradzanie marek. Organizacja ta opublikowała około 12,5 tys. recenzji w blisko 250 „Albumach Superbrands”, dzięki czemu certyfikat ten stał się znakiem sukcesu marek, rozpoznawalnym na całym świecie.

Źródło: PUBLICON

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług