Orły Tygodnika Wprost (3)

Pfleiderer z tytułem Orła Wprost

Kolejne Orły Tygodnika „Wprost” wręczono we wtorek, 26 czerwca, na uroczystej gali we Wrocławiu. Tytuł Orła Wprost otrzymała firma Pfleiderer Group S.A., wyróżniając się tym samym na tle przedsiębiorstw z województwa dolnośląskiego.

 

Orły Tygodnika „Wprost” to nagroda dla firm, które w ciągu ostatnich trzech lat osiągnęły najwyższy średni zysk netto i największy średni procentowy wzrost zysku netto. Zestawienie pozwala nagrodzić zarówno największe przedsiębiorstwa, jak i te, które najbardziej dynamicznie powiększają swoje zyski. Dodatkowe warunki, jakie muszą spełnić firmy ujęte w zestawieniu to całkowity brak strat, odpowiednia rentowność oraz czyste konto w bazach nierzetelnych płatników. Na tle firm z województwa dolnośląskiego wyróżniło się ponad trzydzieści przedsiębiorstw, w tym również Pfleiderer Group S.A.. W imieniu firmy nagrodę odebrała Bożena Wróblewska, Global Director of Marketing Communication and PR Pfleiderer Group S.A.

 

Aktualna, wysoka pozycja firmy związana jest z wdrożeniem nowej, pozytywnie ocenianej na rynku strategii rozwoju Grupy. Działanie zgodnie z zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu oraz inwestycje w nowe rozwiązania w obszarze technologii przez firmę Pfleiderer Group S.A. po raz kolejny zostały docenione przez specjalistów. Tym razem Orłem Wprost.

 

Zestawienie zostało przygotowane przez redakcję tygodnika „Wprost” we współpracy z firmą Bisnode. Honorowy patronat „Orłom” udzieliły m.in. takie urzędy, jak Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oraz Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Partnerem strategicznym Orłów Tygodnika „Wprost” jest PKO Bank Polski. Projektowi partnerują także Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (promotor kampanii „Polska Smakuje”), Centrum Projektów Europejskich oraz Bisnode

error: Content is protected !!