verle kuchen_Prezentacja_Salon_VK4-kopia

Galicja Tomaszek rozwija sieć Verle Küchen Siemens

Należąca do firmy Galicja Tomaszek marka Verle Küchen weszła na polski rynek jesienią ubiegłego roku. Nowoczesne meble kuchenne i sprzęt AGD Siemensa dostępne są już w wybranych studiach. Wraz z otwarciem salonów marka rozpoczęła realizację programu rozwoju sieci sprzedaży partnerskiej. Plan zakłada otwarcie w Polsce 60 punktów z pełną ofertą.

Verle Küchen to marka nowoczesnych mebli kuchennych. Należący do firmy Galicja Tomaszek brand wprowadzany jest na polski rynek wraz z Siemensem, uznanym producentem sprzętu AGD. Salony Verle Küchen będą rozwijać się w oparciu o partnerstwo biznesowe. Proponowane ono będzie przez Galicję Tomaszek przedsiębiorcom doświadczonym już w branży urządzania wnętrz.

„Przede wszystkim interesuje nas współpraca ze studiami kuchennymi, które już zdobyły sobie uznanie na lokalnym rynku i chcą zarówno rozwijać się biznesowo, jak i oferować swoim klientom wyższą jakość produktów i design odpowiadający coraz wyższym oczekiwaniom Polaków” – mówi Krystian Karwacki, manager ds. rozwoju marki.

Współpraca z marką Verle Küchen ma zalety typowe dla franczyzy, bez konieczności ponoszenia  opłat licencyjnych i dając dużą dozę samodzielności. 

Partnerem może zostać firma prowadząca studio kuchni w dobrej lokalizacja – w pierwszej kolejności Galicja Tomaszek stawia na rozwój w miejscowościach powyżej 200 tysięcy mieszkańców, a w dalszej w tych ze 100 tysiącami mieszkańców.

„Chcącym otworzyć salon Verle Küchen pomagamy w przygotowaniu szczegółowego projektu przestrzeni. W późniejszych pracach – stworzeniu zabudowy, malowaniu, tapetowaniu oraz montażu mebli i AGD firma również oferuje swoją pomoc. Według naszych standardów w salonach znajdzie się miejsce pracy dla architektów i projektantów, strefa inspiracji i multimediów oraz uzupełniające meble, oświetlenie i akcesoria” – podkreśla Krystian Karwacki.

Oprócz pomocy w wyposażeniu salonu Galicja Tomaszek oferuje również szerokie wsparcie swoim partnerom – działania marketingowe na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym, w tym nagłośnienie otwarcia nowego punktu oraz pakiet szkoleń dla sprzedawców.

Współpracę z Verle Küchen można podjąć w dwóch modelach. Pierwszym jest tytuł „Partnera”. W tym modelu punkt sprzedaży Verle może mieć w swoim studiu ofertę innych mebli, która nie może przekraczać 50% oferty. Z kolei dla standardu Prime Studio Verle & Siemens oferta meblowa może obejmować wyłącznie markę Verle Küchen, a sprzęt ekspozycyjny tylko marki Siemens.

Projekt kierowany jest do właścicieli studiów kuchennych, którzy w codziennej pracy chcą przede wszystkim skupić się na kontakcie z klientem. W codziennym prowadzeniu studia to jest najważniejsze zadanie pochłaniające większość czasu. Dlatego marka Verle Küchen i Galicja Tomaszek bierze na siebie promocję marki i budowanie jej świadomości wśród Polaków.