DREMA – odsłona 33

Wielkimi krokami zbliżają się Międzynarodowe Targi Maszyn i Narzędzi dla Przemysłu Drzewnego i Meblarskiego DREMA. W dniach 12-15 września 2017 r. w Poznaniu po raz 33 spotkają się przedstawiciele sektora drzewnego i meblarskiego, by tworzyć kształt rynku i szukać nowych kierunków rozwoju.

DREMA to jedyne w Polsce i jedno z kilkunastu na świecie branżowych wydarzeń popieranych przez Europejską Federację Producentów Maszyn do Obróbki Drewna EUMABOIS. Równolegle z nimi odbędą się Międzynarodowe Targi Komponentów do Produkcji Mebli FURNICA i Międzynarodowe Targi Materiałów Obiciowych i Komponentów do Produkcji Mebli Tapicerowanych SoFab.

Więcej niż targi

Targi DREMA to nie tylko ekspozycja, pozwalająca na zapoznanie się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi, ale także bogaty program wydarzeń towarzyszących i przestrzeni specjalnych. To kompleksowa oferta dla całej branży.

– Od samego początku współpracujemy ze stowarzyszeniami branżowymi i słuchamy sugestii, jakie dochodzą do nas z różnych stron, zarówno od wystawców, jak i zwiedzających. Jesteśmy gotowi na dialog i na wyciąganie wniosków. I przede wszystkim, jesteśmy gotowi na zmiany, bo bez nich nie ma szans na rozwój, a tylko ten umożliwia utrzymanie się na trudnym rynku XXI wieku – mówi Andrzej Półrolniczak, dyrektor projektu. – Dzięki tej otwartości oraz dzięki zaufaniu, którym obdarzają nas firmy i profesjonaliści z branży drzewnej i meblarskiej, jesteśmy w centrum. W centrum przemian związanych z sektorem, w centrum innowacji i technologii oraz w centrum skojarzeń z branżą. Targi DREMA to branża, branża to targi DREMA. Dlatego opłaca się być kojarzonym właśnie z nami – dodaje.

Co zobaczymy na tegorocznej edycji imprezy? Jak co roku będą to maszyny i narzędzia dla sektora drzewnego i meblarskiego, interesujące nie tylko dla przedstawicieli powyższych branż, ale także dla osób związanych z leśnictwem, biomasą oraz dla producentów i dystrybutorów chemii do drewna. Targi adresowane są zarówno do producentów, jak i do kooperantów, dystrybutorów i dostawców materiałów czy podzespołów. Ekspozycja wystawiennicza, prezentująca najnowocześniejsze maszyny, innowacyjne rozwiązania, a także szerokie spectrum wiedzy oferowanej przez specjalistów sprawiają, że targi są narzędziem niezwykle kompleksowym, pozwalającym wszystkim uczestnikom zbudować silną markę i korzystać z najnowszych osiągnięć techniki oraz nauki, celem zyskania przewagi konkurencyjnej na rynku, w którym działają.

Dopasowani do wymagań rynku

Targi DREMA to znakomita okazja do handlowych negocjacji, wymiany doświadczeń  i dyskusji na najważniejsze tematy nurtujące sektor przemysłu drzewnego i meblarskiego. W dobie szybko następujących zmian, warto znaleźć się w miejscu, gdzie spotykają się czołowi przedstawiciele branży. Możliwość korzystania z skondensowanej wiedzy oraz doświadczenia przedstawicieli przodujących firm z Polski i z zagranicy przekłada się na efektywność działania i idealne dopasowanie do sytuacji panującej na rynku. Targi DREMA są przykładem tego, w jaki sposób doświadczenie, połączone z nowoczesną myślą strategiczną, może stać się kluczem do sukcesu. Podczas gdy coraz więcej wydarzeń targowych przechodzi do historii, ze względu na wyczerpanie się formuły lub brak zaufania do marki, obecne na rynku od 1978 roku poznańskie wydarzenie od lat odnotowuje wzrosty, zarówno w liczbie wystawców, jak i zwiedzających. Organizatorzy podkreślają, że bardzo ważne są dla nich głosy z branży. To one decydują o kształcie targów i ich nieustannej ewolucji, przez co ich formuła jest dostosowywana do zmieniających się potrzeb oraz sytuacji na rynku.

Transfer pozytywnego odbioru marki

Tak samo, jak zmienia się DREMA, zmieniają się także przedsiębiorstwa z branży drzewnej i meblarskiej. W dzisiejszym świecie nie chodzi już tylko o pęd za nowościami i innowacjami, choć te oczywiście odgrywają bardzo istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. Dziś liczy się świadomość marki i budowanie zaufania, które jest wartością najwyższą w świecie biznesu, a nie ma lepszego miejsca do budowania dobrego wizerunku przedsiębiorstwa niż targi, które w świadomości branży są solidną platformą dla debaty nad jej kształtem oraz miernikiem jej nastrojów i gotowości na zmiany. Partnerstwo z taką marką zawsze jest korzystne dla firmy.

.

Zakres odległości Promień: Km

0
Kategorie
ładowanie…

Dojazd

Wskazówki dojazdu

Pokaż dystans w

Użyj mojej lokalizacji, aby znaleźć najbliższego dostawcę usług